Gå til innhold

Platetips - Nye utgivelser...

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kaizers Orchestra - Maestro virker som en bra plate. Ikke uventet med tanke på at Kaizers har vært norgesmestere i eksperimentell rock/balkanpunk helt siden Ompa Til Du Dør kom ut i 2001.

Joa, men du syns ikke det begynner å bli litt gammelt da?

Personlig syns jeg konseptet er oppbrukt nå.

Vel, konseptet er kanskje gammelt, men det hindrer ikke meg i å like det. Dessuten så synes jeg Maestro-EP'n skilte seg litt ut i forhold til f.eks Ompa til du dør og Evug Pint. De spiller jo utifra den samme oppskriften, men det er likevel en viss form for fornyelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pelican har kommet med ei ny skive, kanskje noe for de som liker Neurosis og Isis.

The Fire in Our Throats Will Beckon the Thaw er tittelen på skiva, låten som kan lastes ned er Sirius.

Ojoj! Skikkelig godbit, jo. Takk for tipset.

Skrevet (endret)

Sitter og hører gjennom den nyeste platen til Alice Cooper, og denne gangen er assosiasjonene til originalbandets musikk enda sterkere. Dette er komplisert musikk av høy kvalitet, og det er godt å høre at han har lagt det fæle 80 og 90-tallet bak seg. Mannen har blitt voksen igjen...

Alice Cooper - Dirty Diamonds (2005)

Edit:

Slenger på en smakebit, The Saga of Jasse Jane

Endret av anth
  • 2 uker senere...
Skrevet

Novembers Doom slapp "The Pale Haunt Departure" for ikke så lenge siden. Dere som blir våte i trusa av Opeth vil helt sikkert like Novembers Doom.

Skrevet
Slapp ikke de nettopp plate, da? Husker søren ikke hva den heter, men...den med BYOB på..?

Det er et dobbeltalbum, Mesmerize kom først, en eller annen gang i høst/vinter kommer Hypnotize.

Skrevet

Rolling Stones - A Bigger Bang - 7. september

Mew - And The Glass Handed Kites - 19. september

Queens Of The Stone Age - Lullabies To Paralyze - Tour Edition (2CD) - Kommer ut i morgen

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet
Sitter og hører gjennom den nyeste platen til Alice Cooper, og denne gangen er assosiasjonene til originalbandets musikk enda sterkere. Dette er komplisert musikk av høy kvalitet, og det er godt å høre at han har lagt det fæle 80 og 90-tallet bak seg. Mannen har blitt voksen igjen...

Alice Cooper - Dirty Diamonds (2005)

Edit:

Slenger på en smakebit, The Saga of Jasse Jane

Enig der, anth! Dirty Diamonds er absolutt en av de bedre skivene Cooper har gitt ut.

Du fikk vel ikke med deg Alice Cooper på Sentrum Scene i Oslo 4. august?

Skrevet
Opeth - Ghost Reveries. Har ikke kommet enda, men kjøp den når den kommer. :)

Eller last det ned, hør om det er noe bra og så kjøp det ;)

Et utrolig bra album, anbefales.

Ingen som har nevnt White Stripes? Det siste albumet er veldig bra.

Skrevet
Mew - And The Glass Handed Kites - 19. september

Denne er jeg faktisk litt spent på. :hmm:

Håpet mitt er at musikken har utviklet seg i en retning jeg liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...