Gå til innhold

Den Perfekte Squad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra counter-terrorist squad som nevnt tidligere:

1.stk Sniper som overvåker gisseltagerne og skyter om han må

1.stk Medic som er en slags speider, sniker seg inn osv (helst ikke en som er altfor vant til å kaste flashbang)

2.stk Special Ops som redder gislene og dreper gisseltakerne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig jeg tenker for mye infanterist, men:

sniper? en som er avhengig av å være semi stasjonær i beste fall, samt

engineer? "hovedfunksjonen" er jo en ren passiv funksjon (AT miner)

men som sagt, meget mulig jeg tenker for mye "Karkand og infanteri" her :)

Skrevet
mulig jeg tenker for mye infanterist, men:

sniper? en som er avhengig av å være semi stasjonær i beste fall, samt

engineer? "hovedfunksjonen" er jo en ren passiv funksjon (AT miner)

men som sagt, meget mulig jeg tenker for mye "Karkand og infanteri" her :)

Etter det jeg har erfart er Humvee nærmest en tank i rette hender

Taktikk for en gruppe kjøretøyer:

Engy spurter over veien og legger ut miner, Anti-tank kommer i posisjon, alle står klare. Miner sprenger det første kjøretøyet, så blir det andre kjøretøyet busta av....tank buster. Og etter dette samarbeider alle om å moppe opp resten. Sniper tar de som prøver å snike seg unna, engy tar de på nærdistanse, anti-tank, medic og support meier ned med henholdsvis M16, MP5 og M249.

Taktikk mot gruppe med infantri:

Sniper bør helst se når de kommer, så squaden kan dele seg opp til de forskjellige endene i gata. Medic og anti-tank i en ende, support, andre medicen og sniper i den andre. Support legger seg i bakken og skyter, medic fyrer løs over han. Samme med anti-tank og medic. Sniper tar igjen alle som prøver å snike seg unna.

Skrevet (endret)

sniper er faktisk en god leder, han kan sette nøyaktige artillery og UAV, han har god oversikt til å advare medlemmene i squaden, og holder han seg skjult er han et godt spawnpoint.

:whistle:

Endret av chokke
Skrevet
sniper er faktisk en god leder, han kan sette nøyaktige artillery og UAV, han har god oversikt til å advare medlemmene i squaden, og holder han seg skjult er han et godt spawnpoint.

:whistle:

Var det jeg mente ja, og som et ekstra pluss kan det spawnpointet unngå å bli bakholdsangrepet

Skrevet
Kenneth11, det er en forsvarstaktikk :p

Har brukt den på Karkand flere ganger nå

USMC fikk tak i et spawnpoint der de var nære MEC's base, og der står denne aldeles perfekte squaden klar med minet bro, flere folk klare osv

Det verste var at vi så at de kom ned, så vi hadde kanskje 15 sekunder på å forbrede oss på. Det er mye i BF2 :p

Skrevet

USMC fikk tak i et spawnpoint der de var nære MEC's base, og der står denne aldeles perfekte squaden klar med minet bro, flere folk klare osv

Det verste var at vi så at de kom ned, så vi hadde kanskje 15 sekunder på å forbrede oss på. Det er mye i BF2 :p

kan jeg spørre hvilken server du spiller på, for det virker som om laget du ikke er på er helt tragisk sinnsykt forferdelig (UUUh elsker det språket), mens ditt lag er en squad som spiller perfekt...

Sånn er det aldri på bf.no, squadleadern er i fly....

Skrevet

kan jeg spørre hvilken server du spiller på, for det virker som om laget du ikke er på er helt tragisk sinnsykt forferdelig (UUUh elsker det språket), mens ditt lag er en squad som spiller perfekt...

Sånn er det aldri på bf.no, squadleadern er i fly....

En eller annen EA Japan-server

Skrevet

japan server ja :!: de driver vel med kamikaze flyging og sånt de :tease:

hehe finnes det en sånn"vilken server spiller du på?" tråd her`? hadde vært kjekt å vite hvor resten av folket spillet..

jeg spiller der det er leding(bf.no eller catch.no).. kom over en sqoud som het "hardware" en gang.. tror det var på en bf.no server(så steina spilte der :yes: )... sqouden var riktig nokk full (6/6)...

Skrevet
japan server ja :!: de driver vel med kamikaze flyging og sånt de :tease:

hehe finnes det en sånn"vilken server spiller du på?" tråd her`? hadde vært kjekt å vite hvor resten av folket spillet..

jeg spiller der det er leding(bf.no eller catch.no).. kom over en sqoud som het "hardware" en gang.. tror det var på en bf.no server(så steina spilte der :yes: )... sqouden var riktig nokk full (6/6)...

Er nok mest at folk fra hele verden har lært seg at Japan servere er de beste å lære på, for for det meste er det Japanere som kanskje vet hva en tank er, ikke særlig mye annet :D

Vi bare sto der på enden av broa, sånn 10 folk som kom, jeg tok en, en fyr tok tre :ermm:, og resten tok to.

Jeg var forresten den ene medicen, og han som tok tre sto midt i veien med RPK-74 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...