Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker én stykk hjelpsom sjel som har en oppdatert brannmur på en cd jeg kan få låne. Har brukt all tiden siden jeg kom inn i skipet i går morges på å fikse pcen, nå tror jeg vi snart er i mål, men jeg trenger en brannmur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huff, nå er det en som er irritert på en annen :no: Hvorfor kan ikke alle bare være venner?

5913113[/snapback]

Si fra hvor du er om det blir bråk, så kommer jeg og ordner opp vettu.

:thumbup:

5913248[/snapback]

Kos deg a Andre. Jeg måtte jobbe.

Første uka på ny jobb så litt teit å melde fravær da.

Ringer en dag jeg ;)

5913282[/snapback]

Hehe...Tusen takk! :)

Ja, forstår deg godt! Hadde gjort det samme...Derimot syns jeg Nightlook og dem var kjipe som bare gjorde helomvending 2 dager før. -_-

Uansett, kos deg du og!

Lagast.

(Til dere som er på TG så er jeg fortsatt på rad 47, sete 52 :D )

Skrevet

Liten ADVARSEL:

Selv om dette nærmest er en chattetråd og vi befinner oss OT er det ingen grunn til å synke lavere enn SO. Prøv å hold praten på et visst nivå. Jeg sikter til kommentarer som "Du er naab" osv.

Happy Gathering!

Skrevet
Jeg har lyst på 24... (<-- sjokolademelk)

Når kommer det tilbake, noen som vet?

5913763[/snapback]

Har noen sagt at det kommer tilbake? Henta ikke forrige gang. Angrer litt på det...

Skrevet
Jeg har Ubuntu cd'er :)

5913628[/snapback]

Jeg også. :w00t::p

5913868[/snapback]

Jamen jeg trenger ikke cder. Jeg trenger en linux-guru! :p

Skrevet (endret)

Og jeg tror jeg kunne trenge en PC -ekspert som kunne ha hjulpet meg med å bli kvitt denne blåskjermen en gang for alle...

EDIT: Jeg skulle gjerne formatert windows hadde det ikke vært for at jeg fikk blåskjerm under forberedelsene til det (noe jeg fikk 3 ganger til jeg ikke tok sjansen på å prøve mer, hadde jeg likevel komt meg til formateringene hadde den jo uantsett fått blåskjerm... Og blåskjerm når man formaterer windows er nok ikke så positivt.

Endret av The Strategy-player
Skrevet
Og jeg tror jeg kunne trenge en PC -ekspert som kunne ha hjulpet meg med å bli kvitt denne blåskjermen en gang for alle...

EDIT: Jeg skulle gjerne formatert windows hadde det ikke vært for at jeg fikk blåskjerm under forberedelsene til det (noe jeg fikk 3 ganger til jeg ikke tok sjansen på å prøve mer, hadde jeg likevel komt meg til formateringene hadde den jo uantsett fått blåskjerm...

5913889[/snapback]

Har en harddisk diagnose cd, som du kan låne.

Da finner du jo ut om det er harddisken det er noe feil med, eller ikke.

Skrevet
Vil gjerne låne den :) Men må den startes i BSOD? (eller hva det nå heter :wee: )

5913909[/snapback]

BSOD står for "blue screen of death" og er kjælenavnet til blåskjerm. Mener du BIOS?

Uansett så skal det være nok å boote med den inni.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...