Gå til innhold

[GTA]Hvordan unngå å bli skutt på i militærbasen?


Anbefalte innlegg

Går det ann å gå rundt på militærbasen uten å få 5 stjerner? Husker at man bare kunne ha på seg politiuniform i Vice City. Har datet Barbara og fått politiuniformen av henne, men jeg får 5 stjerner med en gang jeg beveger meg inne på militærbasen selvom jeg har på meg politiuniform. Jeg har også prøvd å kjøre med en Patriot til militærbasen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo selvfølgelig kan jeg parkere kjøretøyet i garasjen min, men jeg tenkte jeg kunne gå rundt på militærbasen og plukke opp mange fete våpen. (var hvertfall det i et oppdrag)

Hvis det er minigunen du tenker på, er den andre steder enn militørbasen også;)

som for eksempel i den forlatte bygningen til han goverment duden utenfor san fierro. Der er det bare å hente og lagre og gjenta det til du har nok. :whistle:

Lenke til kommentar
Eg hadde håpet at du kunne kjøpe alle våpen når du var ferdig med oppdragene :(

Når du har gjort alle oppdragene for han fyren på den bondegården utenfor San Fierro (mot Las Venturas) så kan du hente våpen der. (eller du må kanskje bli færdig med all story missions før. Uansett så ligger det ganske mange bra våpen der. (Minigun, Homing missle laucher, Flamethrower og en til.) SÅ er det bare å gå å hente det du vil. gå ut og save. Gå inn igjen og gjenta dette til du har nok ammo. Mer effiktivt en togbruer og parkeringsplasser :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...