Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Spent på hvordan albumet hennes er. Endret 30. desember 2005 av Stine
bortevekk Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hmm, hun synger om boogieman og bjeffer i sangene sine lissom Hun har jo en stemme som skiller seg litt ut, skulle ikke forundre emg t vi får høre en del fra henne. Når kommer albumet? eller er det ute?
Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Tror det kommer i slutten av August.
Nevnarion Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Den der Boogieman sangen er helt grusom. Æsj! 2nd Liker ikke den jeg heller. Fysjom.
-mAdz- Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hun har ikke grusom stemme, ble faktisk litt imponert over henne live, sangmessig altså... fin rumpe har hun også.. rett og slett meget pen...
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Utrolig uinteressant musikk... fikk hun i vrangstrupen allerede i intervjuet "almost famous" som var i Spirit(?) for noen år siden... Virker ikke helt ok skrudd sammen
-mAdz- Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 ... men har på følelsen av at gutter liker mira craig bedre enn jenter..
TLZ Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) ... men har på følelsen av at gutter liker mira craig bedre enn jenter.. Eh.. Mira Craig = Jente. Ergo: Liker jenter bedre enn jenter... ? (Yeah yeah, du mente sikkert at gutter liker henne bedre enn andre jenter...) EDIT: Jeg er trøtt, da blir det trøtte poster. Endret 8. august 2005 av TLZ
Jan Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 ... men har på følelsen av at gutter liker mira craig bedre enn jenter.. Eh.. Mira Craig = Jente. min tur. TLZ, hæ?
Suppelars2k Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) ... men har på følelsen av at gutter liker mira craig bedre enn jenter.. Eh.. Mira Craig = Jente. Ergo: Liker jenter bedre enn jenter... ? (Yeah yeah, du mente sikkert at gutter liker henne bedre enn andre jenter...) EDIT: Jeg er trøtt, da blir det trøtte poster. *Knock knock* GUTTER LIKER MIRA CRAIGH BEDRE ENN JENTER LIKE MIRA CRAIG. Endret 8. august 2005 av HalTan
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hun synger ganske greit! På tide med noe annet enn det som kommer ut av norge for tiden. Bjeffingen gjorde susen her ihvertfall. Vet kem hun er forresten fra way back.
Anonym234 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Mente egentlig musikken, og ikke utseende hennes da, gutter......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå