Gå til innhold

Hva syns dere om musikken til Mira Craig?


Anonym234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er enig i det,men pop er fortsatt en forkortelse for populær (musikk).

 

Problemet er vel heller at alle bruker begrepet pop på musikk som f.eks Britney

ja, jeg er klar over det. men det er de ferreste som nåtildags bruker det som en forkortelse. for de fleste har pop blitt en sjanger, som inneholder britney og madonna

4821418[/snapback]

 

vi er vel i bunn og grunn enige, men det er jo alltids gøy å diskutere det.

 

Uansett så er Mira Craig helt utrolig deilig...hu trenger ikke gjøre mye før jeg får satt opp speider teltet mitt :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har noen lagt merke til at noen ganger i musikkvideoen vet hun lissom ikke helt hvordan hun skal reagere, eller gjøre av lemmene sine (merk: Armer :) )

Ser litt snodig ut. Ikke akkurat så veldig gjennomført, men fy faen hun er hot, JA!  :yes:

4825013[/snapback]

 

Det har jeg også merket, ser jævlig snålt ut :hmm: . Tror bare egentlig ikke hun er så sinnsykt god til å danse, virker hvertfall sånn. Men who gives a damn, så lenge hun ikke skjuler bakdelen er jeg fornøyd :roll:

 

EDIT: Leif...

Endret av Zyko
Lenke til kommentar

Broren min var faktisk sammen med henne for flere år siden. Når det ble kjent at hun var venn med Wyclef. Så jeg møtte henne for flere år sia. Hun er liten, men digg. Men helt ubrukelig på høyttalerne. Det var så kult å se henne hoppe, høre smellet, og lyden hun laget etterpå. Har sett den i loop flere ganger haha! Hun er vel norges svar på Jennifer Lopez eller noe. Deilig, men ubrukelig som sanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...