Gå til innhold

Hva syns dere om musikken til Mira Craig?


Anonym234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke så mye i mot musikken jeg.. Det skal sies at jeg så damen før jeg hørte musikken, så kanskje det var en formidlende faktor, siden jeg vanligvis ikke liker "slik type" musikk.. Men, den er allikevel noe "forskjellig" fra det som vanligvis går i radioen og på TV, så det er et stort pluss!! Og, som en eller annen nevte (CrazyKimmy?!), så er det imponerende at hun "gjør alt selv", noe som i hvert fall ikke kan sies om så mange! Så nesten kun derfor så vil hun få min respekt "usett", for å si det slik (da tenker jeg "usett" på både musikk og utseende!)..

 

Men, at dama er veldig pen kan man ikke komme bort ifra, og det værste er at dama er faktisk mye penere i virkeligheten!!

Lenke til kommentar
så er det imponerende at hun "gjør alt selv", noe som i hvert fall ikke kan sies om så mange! Så nesten kun derfor så vil hun få min respekt "usett", for å si det slik (da tenker jeg "usett" på både musikk og utseende!)..

5570469[/snapback]

 

Det skal hun ha, hu lager musikken selv, hu lager kostymer osv selv, og jobber hardt, og det står det respekt av! Men dette er fortsatt ingen grunn til å like musikken :p

Lenke til kommentar
Det skal hun ha, hu lager musikken selv, hu lager kostymer osv selv, og jobber hardt, og det står det respekt av! Men dette er fortsatt ingen grunn til å like musikken :p

5570797[/snapback]

Samme som Iron Maiden jo. ;)

5571029[/snapback]

 

:!: :!: Iron Maiden har jo faktisk noen bra sanger, selv om det ikke helt er min smak

Lenke til kommentar

ok, jeg kan ikke slutte å høre på Shake Charmer, Huldra I og Devotion... :cry:

Ganske triste sanger aså... Jeg hører dem når jeg ser på tv, leser bok, "gjør leksene", arbeider, og når jeg har time (på skole) hvor jeg må følge med - hører jeg på Mira istedet og jeg blir ikke lei å hør på Mira. Og noen av lærere blir sinte på meg at jeg har høretelefoner i øre, men jeg gir faen. Fordi noen av fagene er såå kjedelig (ikke alle) at av og til jeg bare må ta en pris og kose meg med Mira :p

Det høres litt grusomt ut, men jeg hører også henne når alle sover på hybelhuset. Jeg forstyrer andre - men jeg gir faen.

Jeg får en sånn liten kick/sug i hjertet når jeg hører på Mira. Vanskelig å forklære..

 

 

 

Syns egentlig at Mira ER ganske flink t å synge! En pen dame med grusomt stemme!

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
Virker som dette er musikk kvinner liker ?

5562521[/snapback]

Ja, Stine, Hanne:) og <<< Alex >>> liker det så ligger nok noe der altså.

5562534[/snapback]

 

Syns egentlig at Mira ER ganske flink t å synge! En pen dame med grusomt stemme!

5573887[/snapback]

 

 

hmm? :hmm:

Lenke til kommentar
Virker som dette er musikk kvinner liker ?

5562521[/snapback]

Ja, Stine, Hanne:) og <<< Alex >>> liker det så ligger nok noe der altså.

5562534[/snapback]

 

Og hva menes med Stine, Hanne og "Alex"? - for å si det sånn - Alex - er ikke noe dame.

Han er en gutt og trenger respekt. :)

5573887[/snapback]

Respekt vil du aldri få fra meg.

Lenke til kommentar
Virker som dette er musikk kvinner liker ?

5562521[/snapback]

Ja, Stine, Hanne:) og <<< Alex >>> liker det så ligger nok noe der altså.

5562534[/snapback]

 

Og hva menes med Stine, Hanne og "Alex"? - for å si det sånn - Alex - er ikke noe dame.

Han er en gutt og trenger respekt. :)

5573887[/snapback]

Respekt vil du aldri få fra meg.

5573915[/snapback]

 

Neivell, skal ikke du heller få respekt fra meg.

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...