Gå til innhold

Hva syns dere om musikken til Mira Craig?


Anonym234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det fantes da pop før britney. Begrepet var der før også.

4776152[/snapback]

 

Ja, det var vel The Beatles som satte det utrykket ut i verden for fult da de blir regnet som det første store pop-bandet.

 

On Topic:

Dama har greit utseende, men synger/bjeffer ikke så bra. Alle kan ikke like den samme musikken. Det jeg derimot har sansen for er at dama har litt humor. Hun la ikke sjul på at hennes lille "stup" ikke var en så god idé.

Lenke til kommentar
boogieman er en dårlig sang  :thumbdown:

 

men fy f**n for en smokin' dame!!  :dribble:  :dribble:

4772089[/snapback]

dårlig sang?? :blink::hmm:

 

e du gal eller? alle sangene hennes - ROKKER! (selv om at jeg har bare hørt Headhunted og Boogieman) :innocent: spesielt headhunted videoklipp! åååå hun er såå sexy i den (jeg elsker ville damer! og har to favoritt - Ruslana og Mira) :love: men jaja med en ting jeg er enig med deg hun er veldig søt :wee:

5344880[/snapback]

 

ja, jeg er sikkert helt gal :roll: .

 

Siden du ikke fikk med deg hva som skjedde når hu skulle stagedive, så kan jeg gjenfortelle hva kompisen min sa, siden han sto 2 meter ved siden av der hu landa.

 

Hu var dust nok til å hoppe ut, og nøle i lufta, hu klarte å trekke til seg beina, så de hun kom mot hadde fått begge kneskålene hennes midt i trynet, så da trakk alle seg unna... sier vel litt om hvor dust hu er haha... men still digg tho :D

Lenke til kommentar
boogieman er en dårlig sang  :thumbdown:

 

men fy f**n for en smokin' dame!! 

4772089[/snapback]

dårlig sang??

 

e du gal eller? alle sangene hennes - ROKKER! (selv om at jeg har bare hørt Headhunted og Boogieman) :innocent: spesielt headhunted videoklipp! åååå hun er såå sexy i den (jeg elsker ville damer! og har to favoritt - Ruslana og Mira) :love: men jaja med en ting jeg er enig med deg hun er veldig søt :wee:

5344880[/snapback]

 

ja, jeg er sikkert helt gal

 

Siden du ikke fikk med deg hva som skjedde når hu skulle stagedive, så kan jeg gjenfortelle hva kompisen min sa, siden han sto 2 meter ved siden av der hu landa.

 

Hu var dust nok til å hoppe ut, og nøle i lufta, hu klarte å trekke til seg beina, så de hun kom mot hadde fått begge kneskålene hennes midt i trynet, så da trakk alle seg unna... sier vel litt om hvor dust hu er haha... men still digg tho :D

5345304[/snapback]

 

 

hahahahaha! :D midt i trine jah, heh, men akkurat d du skreiv hakke noke med selve sangen å gjøre! :cool: men heh, jeg vil gjerne få kneskålene hennes midt på trine hihi d skulle jeg huske hele livet mitt!!

 

ps. d der var veldig domt ja, menneh jeg tror at d var fordi at folket visste ikke at hu sku hoppe og de blei skremt vekk for å ikke få juling :D lol! heheh! hun burde versku dem før, eller ikke hoppe i d hele tatt

stakkars Mira *trøstepå* :cry:

 

PS. hvis Mira ser på d vi skriver her - så ER JEG DIN STØRSTE FAN!! SELV OM AT JEG HAR IKKE HØRT ALLE SANGENE DINE!

GLAD I DEG MIRA :love:

post-91056-1135720939_thumb.gif

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
Denne er postet i "Musikk", så det er vel strengt tatt musikken, jeg tenkte på..

5352475[/snapback]

 

Du poster i ett forum med overvekt av hormonstappede "fjortissgutter" med trang til utløp for dem. Ikke annet å vente..

 

Synd at det er slik. Må da gå an å ta ting seriøst selv om det inkluderer en fin dame. Teoretisk..

Lenke til kommentar
Denne er postet i "Musikk", så det er vel strengt tatt musikken, jeg tenkte på..

5352475[/snapback]

 

Du poster i ett forum med overvekt av hormonstappede "fjortissgutter" med trang til utløp for dem. Ikke annet å vente..

 

Synd at det er slik. Må da gå an å ta ting seriøst selv om det inkluderer en fin dame. Teoretisk..

5352511[/snapback]

 

 

hvem du kalte fjortisgutter? :p e ekke 14 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...