Amon Amarth Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) etter 2 dager med grinding og questing i searing gorge så kom det endelig Level 50 =) *bilde følger* er i defensive stance. Dette er sånn min kvinnelige gnom kriger ser ut. Endret 7. august 2005 av Amon Amarth
anon12234 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 tror du har missforstått. maxlvl er 60 :P:P:P:P
dimdal Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 tror du har missforstått. maxlvl er 60 :P:P:P:P :!: good job
andiss Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Oj Oj. Dette Forumet begynner å bli fylt opp med masse unødvendige poster. Orker ikke skrive mer. Dere tenker sikkert det samme som meg. Edit :Skrivefeil
StarGazer Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Med kun 33 i int så er det ikke så rart at det kommer en sånn post!
Rofle01 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Ikke for å være slem men det er den styggeste gnomen jeg har sett ever Gnome warrior ser rett å slett bare teit ut kommer det en liten gnom og tanker svære drager (ETC.) Endret 7. august 2005 av Rofle01
Digidice Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Hehehehe Tenk hvor lett en sånn gnom hadde våre for et stort fett 2H sverd ala Conan. 1 svingslag og han hadde føke mangen meter. Blir for dumt med hele gnomene som warrior og tanking. Men kansje det skal ver lit morsomt og dette spillet så jeg skal ikek bli for seriøs lol,lol Chicken @ you Priest 54 (villdyret) - Silvermoon You will melt faces as a shadow priest in pvp Endret 7. august 2005 av Digidice
Hr Kotelett Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Oki klokken e halv sju og har nettopp komt hjem fra festival,, og så finner jeg en post om en jælva gnome warrior, som mest sannsynlig under den hjelmen har et stygt rosa hår som er oppsatt med strik,, som tauren finner jeg det forkastelig at gnomes kan være warriors når ikke tauren kan være rogues,, er jo samma greiene, Tauren = for store til å være rogues... Gnome = for liten til å være warriors!!
Keylar Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Veldig fin Gnome, liker alltid å se gnome warriors Offtopic @ hr Kotelett: Vel hele konseptet med Kuer som en Rase er jo litt forkastelig da ! Hit med melka !
Amon Amarth Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 fullstendig klar over at maks lvl er lvl 60 da! men det å nå lvl 50 var et gledelig øyeblikk... Eneste som er galt med dette forumet er at alle rakker ned på alle... dra di pepper'n gror!
Amon Amarth Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Med kun 33 i int så er det ikke så rart at det kommer en sånn post! beklager dobbel post. Hva skal warrior med intellect a?
Iver. Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Gratulerer!! Gnome warriors er jo de feteste av alle!
Sponis Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 please, bruk småsnakk rundt/om WOW tråden, vist alle skulle poste en ny tråd kver gang de dinga ville vi fått ca 1456 nye tråder om emnet kver dag.
csboy Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Altså mr kottelett du klager på en gnome warrior så er du en feit ku selv. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå