Fannster Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er det mulig for flere å logge seg på MSN fra samme maskin?? Ønsker ikke å bruke web-versjonen. Kjører messenger 7.0 ...
play`ern Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 nei, det går ikke ann.....Hvis du kansje ikke har et prog. for det..
Mp5 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Prøv Mess Polygamy, det virker strålende. Last det ned her Hvis det ikke virker fordi du har en annen msn versjon, se litt rundt på www.mess.be Du kan også laste ned den nyeste msn versjonen (7.0.0816) fra msn sin side, og så laste ned mess patch og bruke den. Det du må huske på da er å hake av på msn ploygamy. Lykke til Endret 6. august 2005 av Mp5
Anonym234 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du kan bruke msn 7 og windows messenger. Men det er jo en meget gammel versjon.
clario Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Last ned A-patch , da får du fjernet den stygge msn reklamen nederst på msn også
Elleen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Prøv Mess Polygamy, det virker strålende. Last det ned her Hvis det ikke virker fordi du har en annen msn versjon, se litt rundt på www.mess.be Du kan også laste ned den nyeste msn versjonen (7.0.0816) fra msn sin side, og så laste ned mess patch og bruke den. Det du må huske på da er å hake av på msn ploygamy. Lykke til hake av på msn ploygamy hvor?
wil Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hei. Jeg tror ikke at du kan logge på flere enn, en på MSN Messenger samtidig. Er ikke helt sikker hva som har kommet til MSN 7.0 den senere tid da jeg ikke bruker den mer. Kommer aldri til å legge inn 7.0 versjonen igjen. som Stine sier kan man bruke Gamle Windows Messenger samtidig som man vel bruker MSN Messenger, men hva er da vitsen med det da? Etter min mening blir det bare tull av akkurat det. Etter min mening mangler Gennerelt MSN Messenger veldig mange funksjoner som kan være nyttig å ha. f. eks at flere kontoer kan logge på samtidig, Tabs i Samtalene, At man kan se hvor mye båndbredde man bruker når man overfører filer via msn, hvor mye båndbredde WebCam bruker. Dette er bare noen av funksjonene som jeg synes MSN Messenger burde hatt. Det er en Plugin for MSN som gjør at du kan logge på flere kontoer samtidig med MSN, men jeg husker ikke hva denne heter, da jeg som sagt ikke bruker MSN mer. Sikkert noen andre som vet det. Lykke til.
Elleen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nå fik jeg det til.. :!: Glemte at jeg måtte installere Mess Patchen..
sim Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 som Stine sier kan man bruke Gamle Windows Messenger samtidig som man vel bruker MSN Messenger, men hva er da vitsen med det da? Etter min mening blir det bare tull av akkurat det. Ehm, være pålogget med to kontoer samtidig? Etter min mening mangler Gennerelt MSN Messenger veldig mange funksjoner som kan være nyttig å ha. f. eks at flere kontoer kan logge på samtidig, Tabs i Samtalene, At man kan se hvor mye båndbredde man bruker når man overfører filer via msn, hvor mye båndbredde WebCam bruker. Dette er bare noen av funksjonene som jeg synes MSN Messenger burde hatt. Bruk en annen klient. Verre er det ikke.
wil Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 har ikke prøvd dette selv altså, så jeg vet ikke om det funker.
Elleen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Ja, jeg tenkte på at to forskjellige kontoer kan være pålogget samtidlig, på samme maskin. Og det kan jeg nå. For da kan jeg og samboeren min være pålogget samtidlig. Endret 12. august 2005 av Elleen
Ernie Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Trillian folkens Endret 12. august 2005 av Ernie.
Blåbær Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 mastaline son patch er helt genial. fjerner all reklame og annet støy og kan ha oppe så mange kontoer som du vil. mastaline.be ops: ikke på engelsk men du skal nok klare å finne det frem uansett.
zarz Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nå har jeg ikke lest alle postene her, men det jeg gjorde for å logge meg på to hotmail kontoer via messenger var : Jeg logget meg først på den versjonen som var med pc'en (gammel versjon) Jeg hadde lastet ned versjon 7 fra før, så da logget jeg på det også. ==> to msn messenger programmer kjører samtidig + at du logger på to kontoer.
iCar Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Man trenger bare en patch så kan du logge på så mange msn kontoer du bare vil:P Er selv pålogget på minum 2 samtidig,meste jeg har prøvd er 5 stk:P
endrebjo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Man kan få til polygami med både A-Patch eller Messenger Plus! + StuffPlug. Sistnevnte kombinasjon gir i tillegg veldig mange andre muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå