Gå til innhold

Darkmoon Faire, når blir de ferdig?


Anbefalte innlegg

Ok, har et lite spørsmål ang. dette opplegget:

 

Noen som vet hvor lang tid det tar før de **** late j**** klarer å pakke ut alt? Var der fra klokken 04:00 i dag tidlig og ventet på folka, har et par decks jeg skal levere inn, og de tbegynner å irritere meg at de ikke er ferdige enda :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
levere in decks? hva er det for noe?

er det sånne "comines the ace of Elements to complete the set" greier?

Jepp... Samle alle 8 av samme (warlords, elements, portals, beasts) og trykk på ett av dem, da får du et epic deck (Warlord's Deck, Element's Deck, Portal's Deck, Beast's Deck) som du skal levere inn og du får en epic trinket som langt ifra er verdt det... Men jeg vil levere inn.

Lenke til kommentar
Det er litt spesielt at et sirkus begynner å sette opp rett før ei helg og så starte på blåmandag.

 

Jeg gikk tilfeldigvis innom Elwyn forest i dag, og i Goldshire så jeg dette merkelige oppstyret. Ganske artig.

Ufattelig teit at det må starte på en mandag, de kommer til å gå konkurs!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Det er litt spesielt at et sirkus begynner å sette opp rett før ei helg og så starte på blåmandag.

 

Jeg gikk tilfeldigvis innom Elwyn forest i dag, og i Goldshire så jeg dette merkelige oppstyret. Ganske artig.

Det er jo temmelig logisk - folk drikker mer i helgen, og ettersom Darkmoon Faire har billig alkohol ville det vært et dårlig triks å kvitte seg med mesteparten av denne for en altfor billig penge - når folk kommer hungover på Mandag kommer jo folk til å kjøpe sukkerspinn og annen morro istedet, og Darkmoon Faire tjener penger. FTW osv.

Lenke til kommentar

Ett par spørsmål..

1) Disse kortene (or whatever) som du kan levere inn, er det random drop på de?

2) Hvor lenge varer dette sirkuset og kommer det til å sette opp ved noen andre byer?

 

Hadde vært utrolig morro om sirkuset hadde en slags rute de gikk etter slik at også low lvl night elfs kan få oppleve dette.

 

- Mites -

Lenke til kommentar
Det settes opp i Mulgore utenfor Thunderbluff et eller annet sted også, vet ikke om det faktisk er samtidig, eller om det er rundgang, men i Elwynn Forest og Mulgore er de eneste stedene!

Annenhver mnd i i Mulgore og Elwynn.

 

Alt du trenger å vite om Faire finner du her.

 

Jeg reiser vekk på mandag så det er jo superteit.. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Så Blizzard har ingen planer om at unge night elfs skal få oppleve dette? :cry:

På denne måten går unge nelfs glipp av noe utrolig morsomt i spillet, kjipt :(

Har de vel!

Ta å fly til Auberdine, ta båten til Menethil harbor i wetlands, ta å følg veien til Ironforge og ta t-banen til Stormwind.

Du har uansett frem til Mandag å bli litt høyere level så du kan klare å gå gjennom Wetlands uten å få aggro fra halve bula - uansett er det ikke noe stress sålenge du følger veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...