Gå til innhold

hvilket lian li har du?


Anbefalte innlegg

hører det er mye snakk om at mange skal kjøpe seg lian li her i forumet, men hvor mange har det faktisk`? sitter selv nå med et ny innkjøpt pc-v1100b. :love: og er stor fornøyd. digger rett og slett kvaliteten de har. og ikke minst en masse lure løsninger på litt av hvert. (selv om de kansje ikke har funnet på alle selv). noen flere som har erfaringer med lian li. og hvormange har det faktisk?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg et Lian Li PC75 USB Fulltower på hovedmaskinen. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten det kabinettet byr på. God plass (E-ATX), oversiktlig inni, kabinettet oser av kvalitetsfølelse. Men nå kostet det også 2500 kr, så det skulle bare mangle. Bruker også et Lian Li PC50 på maskinen hos foreldrene mine.

Lenke til kommentar

har PC75USB (tror jeg... husker ikke helt)

 

uansett, meget fornøyd bortsett fra vibrasjonene som til tider er ekstreme (IMHO)

tror det kan være lurt å putte inn noen støydempe-matter eller noe lignende så det blir litt "press/vekt" mellom komponentene

Grunnen til vibrasjonene er nok pga. vekten til aluminium.

mulig jeg har vært uheldig og, siden jeg ikke har hørt om andre med samme problemet.

Endret av Zarniwoop
Lenke til kommentar
PC50USB

 

litt "moddet" av meg er det også

slengte inn noen støydempende matter og en lian-li kortleser

liker dette godt jeg, men mattene gjør det litt varmere enn nødvending nå i varme tider.

 

edit: leif på besøk

Jeg har samme!

 

Det er lett og lite, men det har en rar plassering av strømforsyning som begrenser typer av CPU-vifter du kan bruke. Så er det jo også litt lite plass inni der.

 

Tenker på å kjøpe et nytt nå. Hadde ganske strat budsjett og ville gå for PC7ASCAND, men nå har jeg litt mer og lurer på om dere kan anbefale et til under 1500,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...