Elendil Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 http://www.gamespot.com/pc/action/battlefi...ew_6130167.html
Passasjer Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ser bra ut, som om de virkelig har prøvd å lage noe bra, i motsetning til Road to Rome og Vietnam. Men jeg vet ikke helt om jeg er helt med på tanken med folk som grappler og hooker seg fra tak til tak og vegg til vegg som et annet realistisk Worms 3D....
Markaren Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 vil ha infantry maps -special forces... Hva du mener??
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tror han mener at han vil ha infantry maps som ikke er Special Forces Selv er jeg veldig dårlig i infantry (er best på å legge opp feller, ikke særlig god i mann-mot-mann skuddveksling), så jeg synes at bare infantry (BARE infantry) tar bort ganske mye moro. Men det blir vel noen kjøretøyer også. Kanskje en liten stealth infiltrationder US Navy Seals går inn via gummibåt
MrLee Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 kjøretøy også da. Men infantry = urban warfare.. der infantry blir FARLIG for tanks og APCer... (selv om 3rd person view ØDELEGGER ALT GRRRRRRR!), intense hus til hus slossing(ok, kvartalhjørne til kvartalhjørne ) og intens action hele tida. Gjerne uten Artillery support. (hvem pokker bruker artilleri mot bebyggelse egentlig? strider ikke det mot en eller annen konvensjon?
Markaren Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 kjøretøy også da. Men infantry = urban warfare.. der infantry blir FARLIG for tanks og APCer... (selv om 3rd person view ØDELEGGER ALT GRRRRRRR!), intense hus til hus slossing(ok, kvartalhjørne til kvartalhjørne ) og intens action hele tida. Gjerne uten Artillery support. (hvem pokker bruker artilleri mot bebyggelse egentlig? strider ikke det mot en eller annen konvensjon? Baner kun med kjøretøyer ja, ikke noe pansret!
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det jeg skulle likt å se som det perfekte urban mappet: -At man faktisk kunne gå inn i hus (Commander, vi har sikret kjøkkenet. Men vi kjemper fortsatt om dassen) -Ikke 3rd person view på tanks, ødelegger jo alt som sagt -Ikke "missile lock" advarsel når en anti-tank sikter på en tank, han har jo ikke missile lock da -Ikke BH-support, og Apacher osv burde være ganske begrensede -Som nevnt tidligere, artilleri på byer er egentlig terrorbombing -Lengre spurttid for de tyngre klassene. Har flere ganger forsøkt å spurte over en gate som en tank sitter ved som support, blir "sliten" halvveis, jeg er død -Claymores må fikses hvis snipere skal ha noen grunn til å være her. Lurer på om noen kan modde slik at det ikke bare står en rød skalle, men også at det står i store bokstaver på flere språk "There is a f***ing Claymore/AT mine here, do not go any further unless you want to get teamkilled you sob" Og litt til som jeg sikkert kommer på
MrLee Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Blackhawk og HIP kan det godt være, tanks også, så lenge man eliminerer 3rd person view og begrenser bruken av BH litt (som jeg antar DICE gjør i 1.03) Å gå inn i alle hus O.o Lekkert, men jeg tror jeg hadde blitt for paranoid "Er det en i det vindu? dET? DET? DET? AAARGH!!!!"
m-momr Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 BF2 exp alleriede? har så vidt sluppet orginalen jo
Markaren Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) hva dere mener med å elimenere 3rd person view?? Den er jo der bare om man har lyst å se tanksen utenfra og sånt.. Eller hva er det dere mener Endret 5. august 2005 av Markaren
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 hva dere mener med å elimenere 3rd person view?? Den er jo der bare om man har lyst å se tanksen utenfra og sånt.. Eller hva er det dere mener Med 3rd person view så ser du jo alt for mye, hvis en soldat prøver å ta deg fra siden ser du det jo, slik at du får tid til å sikte Å gå inn i hus....ser for meg at noen hus har mat som du kan få tilbake helse med
MrLee Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Nettopp. Hvis du noengang har sittet inne i en tanks og sett ut, så vet du hvor lite Field of view man egentlig har. (omtrent bare rett fram der turret peker, utenom tankcommander) Det er en av de eneste svakhetene en tanks har på slagmarken, og omtrent den eneste muligheten infanteri har for å kjempe mot dem. Evnen til å snike seg innpå fra en uventet retning, kaste en molotov oppå, eller feste sprengstoff... Når tankføreren bare kan skifte til 3rd person view for å se hvor FI er i lendet, så eliminerer det hele muligheten til Infanteri...
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Nettopp. Hvis du noengang har sittet inne i en tanks og sett ut, så vet du hvor lite Field of view man egentlig har. (omtrent bare rett fram der turret peker, utenom tankcommander) Det er en av de eneste svakhetene en tanks har på slagmarken, og omtrent den eneste muligheten infanteri har for å kjempe mot dem. Evnen til å snike seg innpå fra en uventet retning, kaste en molotov oppå, eller feste sprengstoff... Når tankføreren bare kan skifte til 3rd person view for å se hvor FI er i lendet, så eliminerer det hele muligheten til Infanteri... Jepp....selv om det ikke er molotovs i BF2 Skulle likt å se noe der man kan gå opp på en tank, åpne luka, og kaste en granat ned Eller, enda bedre, ganske enkelt gå opp på tanken mens det er maskingeværmann der, og skyt han. Så kan du bare fortelle laget hvor tanken er Eller plante C4, hoppe av, og sprenge
Markaren Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Nettopp. Hvis du noengang har sittet inne i en tanks og sett ut, så vet du hvor lite Field of view man egentlig har. (omtrent bare rett fram der turret peker, utenom tankcommander) Det er en av de eneste svakhetene en tanks har på slagmarken, og omtrent den eneste muligheten infanteri har for å kjempe mot dem. Evnen til å snike seg innpå fra en uventet retning, kaste en molotov oppå, eller feste sprengstoff... Når tankføreren bare kan skifte til 3rd person view for å se hvor FI er i lendet, så eliminerer det hele muligheten til Infanteri... Jepp....selv om det ikke er molotovs i BF2 Skulle likt å se noe der man kan gå opp på en tank, åpne luka, og kaste en granat ned Eller, enda bedre, ganske enkelt gå opp på tanken mens det er maskingeværmann der, og skyt han. Så kan du bare fortelle laget hvor tanken er Eller plante C4, hoppe av, og sprenge En slags handlingsknapp kanskje Kunne fungert bra det..
MrLee Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 heh. de fleste som er i hostile territory låser nok luka innenifra men en molotov oppå turret vil blinde tanksen totalt (flammene sperrer både visuelle og IRview, siden alt blir samme farge ) ... så kan Demo/AT folka ta sin søte tid med å sprenge jævelen. men jeg tror alle kan forstå at 3rd person view på tanks/APC er ødeleggende og teit... :/
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 heh. de fleste som er i hostile territory låser nok luka innenifra men en molotov oppå turret vil blinde tanksen totalt (flammene sperrer både visuelle og IRview, siden alt blir samme farge ) ... så kan Demo/AT folka ta sin søte tid med å sprenge jævelen. men jeg tror alle kan forstå at 3rd person view på tanks/APC er ødeleggende og teit... :/ Med mindre du snakker om STFU Noob-arten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå