Duriello Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar (endret) Mflj skrev (14 minutter siden): Jøss, her var det innsikt! Og ingenting av det h*n skriver i den posten er feil! Verden hadde vært spart en god del lidelse dersom pappa Fred hadde hoppa av i svingen. Fact! Endret 23. januar av Duriello 7
Smule8o Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 59 minutes ago, Reg2000 said: Håper du er en russisk bot og at sånne folk faktisk ikke finnes her i Norge. Hvert eneste valg er det noen som stemmer på Norgesdemokratene, Konservativt og lignende, så de finnes nok. Heldigvis virker det som det er forholdsvis få av dem 3
Abigor Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Så nettopp nok et merkelig sitat fra Donalden. Da 9/11 skjedde, så reagerte han med å si at hans Trump Tower nå var det høyeste på nedre Manhattan?!? 2
Jobs Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Er det noen Nevrolog her som kan gå god for det som blir hevdet her ? At det er noe galt er helt klart. 1
Imaginacíon Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Trump er enda opptatt av at valget visstnok ble stjålet i 2020. Snakk om snøen som fallt i fjor. Mitt inntrykk er at han har mistet grepet og gjentar gammelt oppgulp. 1
DukeNukem3d Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Jobs skrev (29 minutter siden): Er det noen Nevrolog her som kan gå god for det som blir hevdet her ? At det er noe galt er helt klart. Det er alltid lov å håpe 👍
Maabren Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar On 1/22/2026 at 12:05 PM, jallajall said: Rubio får endelig drømmen sin oppfylt? Trudde di gjekk for Cuba inna mai...
Zork Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 34 minutes ago, Jobs said: Er det noen Nevrolog her som kan gå god for det som blir hevdet her ? At det er noe galt er helt klart. trump har definitivt mer enn 2-4 måneder å leve - om noe her i denne verden bør ha lært oss noe, så er det at jo jævligere en er, jo lenger lever en. Kan vi slutte med alle disse meningløse youtube-click-bait videoene i denne tråden? 3
DukeNukem3d Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar (endret) Jake Broe er også inne på tanken om at Trump er døende. Jake Broe on X: "Trump is a senile embarrassment to America. He forgot the name of the country he wants to invade and said "Iceland" four times. He also went to the German speaking part of Switzerland and said if it wasn't for the US, they would all be speaking German right now. https://t.co/MAzbnRP5jT" / X Endret 23. januar av DukeNukem3d
Zork Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar (endret) 7 minutes ago, DukeNukem3d said: Jake Broe er også inne på tanken om at Trump er døende. Jake Broe on X: "Trump is a senile embarrassment to America. He forgot the name of the country he wants to invade and said "Iceland" four times. He also went to the German speaking part of Switzerland and said if it wasn't for the US, they would all be speaking German right now. https://t.co/MAzbnRP5jT" / X Har dere, og disse menneskene dere siterer, aldri hørt om, eller fått med dere noe rundt, trump før? (Forøvrig - siterer vi fremdeles de som enda er desperate nok til å henge på "x"?) Han har altså spydd av seg akkurat det samme våset i hele sitt liv. Idiotiet, tøvet og meningsløsheten som kommer fra ham har ingenting med demens eller senilitet å gjøre - mannen er stokk dum. Det har han vært i hele sitt liv. Han er ikke særlig annerledes nå enn han var før. En har skjønt ekstremt lite her om en tror det at trump ikke har kontroll på navn på land har noe som helst med saken å gjøre. Det er slik trump er, og alltid har vært. Endret 23. januar av Zork 7
DukeNukem3d Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Zork skrev (4 minutter siden): Har dere, og disse menneskene dere siterer, aldri hørt om, eller fått med dere noe rundt, trump før? (Forøvrig - siterer vi fremdeles de som enda er desperate nok til å henge på "x"?) Han har altså spydd av seg akkurat det samme våset i hele sitt liv. Idiotiet, tøvet og meningsløsheten som kommer fra ham har ingenting med demens eller senilitet å gjøre - mannen er stokk dum. Det har han vært i hele sitt liv. Han er ikke særlig annerledes nå enn han var før. En har skjønt ekstremt lite her om en tror det at trump ikke har kontroll på navn på land har noe som helst med saken å gjøre. Det er slik trump er, og alltid har vært. Jeg er ikke noen medisinsk ekspert, jeg bare noterte meg at også flere interessante folk der ute melder om at Trump ser ut til å ha problemer med helsen. Trenger X og tråden om Ukraina her for å få med meg noe om krigen, norske medier dekker lite. Det lille de har kommer også ofte dager etter at det ble rapportert her inne. 3
Zork Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar (endret) 9 minutes ago, DukeNukem3d said: Jeg er ikke noen medisinsk ekspert, jeg bare noterte meg at også flere interessante folk der ute melder om at Trump ser ut til å ha problemer med helsen. Trenger X og tråden om Ukraina her for å få med meg noe om krigen, norske medier dekker lite. Det lille de har kommer også ofte dager etter at det ble rapportert her inne. trump er snart 80. Det er ikke urimelig at han viser en del tegn på sin høye alder (at USA insisterer på å la altfor gamle mennesker styre landet sitt, både som presidenter og i andre maktposisjoner er absurd, men en annen diskusjon). Poenget er at trump har, gjennom hele sitt liv, vært en jævlig person som har sagt og ment ekstremt dumme ting. Om en skal kjøre en sak på at han nå er blitt dement/senil, så bør en basere den på noe annet enn at han er en jævlig person som sier og mener ekstremt dumme ting. Det er ikke i seg selv et tegn på demens eller senilitet at man oppfører seg akkurat like jævlig og er like mentalt begrenset som en har vært hele livet ellers. Endret 23. januar av Zork 3 1
DukeNukem3d Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Zork skrev (3 minutter siden): trump er snart 80. Det er ikke urimelig at han viser en del tegn på sin høye alder (at USA insisterer på å la altfor gamle mennesker styre landet sitt, både som presidenter og i andre maktposisjoner er absurd, men en annen diskusjon). Poenget er at trump har, gjennom hele sitt liv, vært en jævlig person som har sagt og ment ekstremt dumme ting. Om en skal kjøre en sak på at han nå er blitt dement/senil, så bør en basere den på noe annet enn at han er en jævlig person som sier og mener ekstremt dumme ting. Det er ikke i seg selv et tegn på demens eller senilitet at man oppfører seg akkurat like jævlig og er like mentalt begrenset som en har vært hele livet ellers. Okey, du har ikke sett videon og poengene som presenteres. Kanskje du burde gjøre det før du uttaler deg? 1
Zork Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Just now, DukeNukem3d said: Okey, du har ikke sett videon og poengene som presenteres. Kanskje du burde gjøre det før du uttaler deg? Nei. Som jeg allerde har forklart, click-bait videoer fra youtube orker jeg ikke bruke tiden min på. Å tro at trump er så senil og dement at han kommer til å dø i løpet av 4 måneder er tøv jeg hverken ofrer klikk eller tid på. 4
DukeNukem3d Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Zork skrev (2 minutter siden): Nei. Som jeg allerde har forklart, click-bait videoer fra youtube orker jeg ikke bruke tiden min på. Å tro at trump er så senil og dement at han kommer til å dø i løpet av 4 måneder er tøv jeg hverken ofrer klikk eller tid på. Nei, gode videor fra anerkjente Jake Broe som er en ypperlig kilde til info om krigen i Ukraina (mm) gidder du ikke bruke tiden til. Men latterlige angrep på debattanter fordi de ønsker å være mer opplyste, ja det skal vi bruke masse tid på. Facepalm 🙄 3
Zork Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar (endret) 7 minutes ago, DukeNukem3d said: Nei, gode videor fra anerkjente Jake Broe som er en ypperlig kilde til info om krigen i Ukraina (mm) gidder du ikke bruke tiden til. Men latterlige angrep på debattanter fordi de ønsker å være mer opplyste, ja det skal vi bruke masse tid på. Facepalm 🙄 Nå refererte jeg til videoen fra han som hevdet at trump skulle dø innen 4 måneder - men det er forsåvidt like uaktuelt å gi klikk eller tid til folk som fremdeles holder til på nazi-platformen til musk så det kan nå være det samme. Jeg aner ikke hvem Jake Broe er, men et kjapt google search gir meg hans egen beskrivelse av seg selv som sier: "I am a United States Air Force veteran who served as a Nuclear and Missile Operations Officer." Hva er det i den beskrivelsen som skulle gjøre ham til en 'ypperlig kilde' rundt trumps helse og hvorvidt trump snart kommer til å ligge for døden? Endret 23. januar av Zork 4
jjkoggan Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Zork skrev (10 minutter siden): Nei. Som jeg allerde har forklart, click-bait videoer fra youtube orker jeg ikke bruke tiden min på. Å tro at trump er så senil og dement at han kommer til å dø i løpet av 4 måneder er tøv jeg hverken ofrer klikk eller tid på. Men det er mange leger som tror han har demens pga mer enn hva han sier
Zork Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Just now, jjkoggan said: Men det er mange leger som tror han har demens pga mer enn hva han sier Igjen - jeg ser liten forskjell på hva han sier nå sammenlignet med retorikken han har brukt i hele sitt liv. Disse legene bør vel kunne vise til noe han sier/gjør nå som ikke er omtrent det samme som han har gjort/sagt tidligere? 2
DukeNukem3d Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Zork skrev (3 minutter siden): Nå refererte jeg til videoen fra han som hevdet at trump skulle dø innen 4 måneder - men det er forsåvidt like uaktuelt å gi klikk eller tid til folk som fremdeles holder til på nazi-platformen til musk så det kan nå være det samme. Jeg aner ikke hvem Jake Broe er, men et kjapt google search gir meg hans egen beskrivelse av seg selv som sier: "I am a United States Air Force veteran who served as a Nuclear and Missile Operations Officer." Hva er det i den beskrivelsen som skulle gjøre ham til en 'ypperlig kilde' rundt trumps helse og hvorvidt trump snart kommer til å ligge for døden? Holder du seriøst fortsatt på med fjolleriet? Troll Ja han er glimrende. Hadde du brydd deg om Ukraina så hadde du fått det med deg i tråden der, brukt mange ganger. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå