Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig teit spørsmål, skal nå velge proffessions og har valgt å ta to gathering proffessions, skal ha Engineering senere, men venter til jeg har mats til å booste til rundt 220.

Det jeg lurer på er:

herbalism og skinning, kjøpe bars på AH

Mining og skinning, mine selv.

Altså med herbalism istedenfor mining så selger jeg herbs og kjøper bars. Regner med at mining lønner seg, men kan det være mer å hente på herbalism isteden etter at bars er kjøpt?

Hvis dårlig formulert si fra så skal jeg prøve igjen :p

Lenke til kommentar

Jeg ble dritlei 70-magen min og 43-druiden, og flippa HELT ut og starta en Gnome warlock. Har bare spilt Horde-chars (nesten, aldri alli over lvl 10). Så nå skal jeg se alle alliance-områdene jeg aldri har questa i før.

 

Warlock har jeg heller ikke spilt på 2 år ellerno.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Skikkelig teit spørsmål, skal nå velge proffessions og har valgt å ta to gathering proffessions, skal ha Engineering senere, men venter til jeg har mats til å booste til rundt 220.

Det jeg lurer på er:

herbalism og skinning, kjøpe bars på AH

Mining og skinning, mine selv.

Altså med herbalism istedenfor mining så selger jeg herbs og kjøper bars. Regner med at mining lønner seg, men kan det være mer å hente på herbalism isteden etter at bars er kjøpt?

Hvis dårlig formulert si fra så skal jeg prøve igjen  :p

8864876[/snapback]

 

Når jeg spilte før var det som regel ganske lette penger i mining. Men jeg fant også ut at Engineering var totalt nyttesløst for en warrior som kun hadde interesse for tanking, og byttet til skinning, før jeg fant ut at det var vanvittig kjedelig og jeg begynte å plukke blomster.

 

Blomstene vet jeg ikke priser på for alt gikk til consumables uansett, på grunn av det da veldig tåpelige systemet med masse potions osv.

 

Er ikke sikker på hvordan "markedet" er nå da.

Lenke til kommentar

Var i Karazhan her om dagen for første gang på lenge, og da opplevde jeg enorm lag på AoE-pullene i trappen til Moroes. Dette var ikke hardware lag, da jeg ikke mistet fps, men pingen gikk opp til ca 800, men med en gang et par mobs begynte å dø gikk alt gradvis tilbake til vanlig. Ingen andre i raidet oppelvde noe lignende.

 

Virker nesten som at båndbredden ble sprengt, men jeg har en ganske stabil 80% trådløs netverkstilkobling som det sjelden er noe tull med. Tenkte jeg skulle prøve med kabel neste gang vi er innom med mindre noen vet noen annen løsning på dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...