Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde noe morsomt isted. Vi hoppet opp en plass en eller annen plass. Ironforge eller noe. Kom oss opp på et uendelig stort fjell, og hoppet ut! Tok 8 light feathers før jeg landa, og var i luften i flere minutter. Hvor jeg havna eller hvor jeg var har jeg ikke peiling på, gikk bare rundt jeg.

Har en konto, lvl 21, nettopp starta, så vet derfor ikke helt hva den plassen heter. Tror jeg hoppet ifra der det står "ironforge" på kartet.

 

Spør igjen jeg: Hvor sjekker man verdien på ting in-game? Når man vil selge/kjøpe i auction house.

Lenke til kommentar
Gjorde noe morsomt isted. Vi hoppet opp en plass en eller annen plass. Ironforge eller noe. Kom oss opp på et uendelig stort fjell, og hoppet ut! Tok 8 light feathers før jeg landa, og var i luften i flere minutter. Hvor jeg havna eller hvor jeg var har jeg ikke peiling på, gikk bare rundt jeg.

Har en konto, lvl 21, nettopp starta, så vet derfor ikke helt hva den plassen heter. Tror jeg hoppet ifra der det står "ironforge" på kartet.

 

Spør igjen jeg: Hvor sjekker man verdien på ting in-game? Når man vil selge/kjøpe i auction house.

8861429[/snapback]

 

 

funker vel å bruke en addon som heter Auctioneer, som kan funke bra hvis du oppdaterer den ganske så ofte. Da viser den iallefall gjennomsnitt pris, hva som er lagt ut under gjennomsnittet osv.

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger burde man scanne med Auctioneer før man kan "stole" på det den finner sånn nogenlunde?

 

Og hva er Bottomscanner? (BtmScan)

 

djengo

8861813[/snapback]

4-5 dager med 3-4 scans om dagen mener jeg å huske er en grei regel.

Og BtmScan, tror jeg scanner for ting som brukes til stuff. For eksempel en potion liggerp å 5g stykk, og blomstene koster 3 g per potion, så finenr den blomstene. Tror jeg.

 

Hvordan cleare den?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...