Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå  total ilvl 653, så jo, jeg har både raidet og vært i dungeons. Men jeg har aldri stresset med om min dps er 19000 eller 21000 ift den andre magen som er mye høyere på lista. Det bryr meg bare ikke. Og ingen har noensinne snakket til meg hverken i LFR eller LFD. Hoppa bukk over Heroics og begynte med LFR på ilvl 615.

 

Jeg vet at gearet mitt aldri vil matche disse mythic-raiderene med 58000 dps, nettopp fordi jeg er en casual-spiller som gjør mine 4-7 LFR raids hver uke og that's it. Nå har jeg snart utelukkende 655+ gear så da er det ikke så mye mere å hente for meg.  Jeg er ikke i noe guild, og har ingen planer om det heller. Hva dps'n min er er ganske likegyldig, jeg konkurrerer ikke med noen. Sist jeg sjekket var det rundt 19k som frost mage.

Kan få masse 615-670 gear i garrison missions også.

 

Så sier noen "HAHA FY FAEN 19K ER JO RÆVDÅRLIG SOM DU SUGER" javel. Don't care :)

Endret av Bytex
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet. Itemlevel 631, og likevel klarer jeg ikke gjøre mer enn 6k dps. Ikke at jeg bryr meg så veldig om det, da raiding ikke er prioritert, men har fått litt pes for det. Akkurat det er smått irriterende.

 

6k var veldig lavt dog? Bruker du alignments da? Glyphs, talents osv.? Jeg har optimalisert alt, føler jeg, og ligger på cirka 13k ilvl 612 (mens andre gjør 18-20k i heroics riktignok med bedre gear men alikevel), men da pipler svetten av meg og jeg får vondt i hodet etter én heroic fordi det er så mye å holde styr på. Er ikke noe gøy. Får lyst til å kjøre hunter jeg og :(

Lenke til kommentar

Heroics er ikke nødvendig uansett. Kan fint hoppe bukk over det og geare seg opp i LFR + garr mIssions. jeg er 653 og har ikke gjort proving grounds engang. Tok noeen dungeons, crafta noe selv med tailoring, og ransaket kartet for treasure items og vips så hadde jeg 615. Rett i LFR derfra.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har det samme problemet. Itemlevel 631, og likevel klarer jeg ikke gjøre mer enn 6k dps. Ikke at jeg bryr meg så veldig om det, da raiding ikke er prioritert, men har fått litt pes for det. Akkurat det er smått irriterende.

6k var veldig lavt dog? Bruker du alignments da? Glyphs, talents osv.? Jeg har optimalisert alt, føler jeg, og ligger på cirka 13k ilvl 612 (mens andre gjør 18-20k i heroics riktignok med bedre gear men alikevel), men da pipler svetten av meg og jeg får vondt i hodet etter én heroic fordi det er så mye å holde styr på. Er ikke noe gøy. Får lyst til å kjøre hunter jeg og :(
Nei, har ikke noen gear enhancements. Hovedsaklig fordi da jeg begynte å spille i WoD (og MoP), tenkte jeg at siden alt blir byttet ut sånn hvert 5 minutt, så var det ikke noen vits å bruke tusener av gull på enhancements. Men nå er det jo lenger mellom hver upgrade, så jeg burde jo gjøre det nå. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hadde jeg bare visst hvor komplisert (eller eventuelt massivt) dette spillet kom til å bli, og hvilke utålmodige sider det har vekket i meg - så hadde jeg nok ikke begynt engang. Men nå er det ingen vei tilbake  :roll: Har forøvrig kommet meg til lvl 100 med ilvl på nærmere 650.
 

 

Heroics er ikke nødvendig uansett. Kan fint hoppe bukk over det og geare seg opp i LFR + garr mIssions. jeg er 653 og har ikke gjort proving grounds engang. Tok noeen dungeons, crafta noe selv med tailoring, og ransaket kartet for treasure items og vips så hadde jeg 615. Rett i LFR derfra.

 

Jeg slet meg igjennom Proving Grounds Silver, for å få tilgang på Heroic dungeons.. Tok ikke særlig lang tid å geare opp nok til å kunne ta raids da. Tar vel lengre tid om man hopper over det? Må man ikke ha proving grounds for å få tilgang på andre ting også? Hva er Proving Grounds Gold for, for eksempel :p

Endret av Anotnette
Lenke til kommentar

jeg plagdes så jævlig med proving grounds silver og bare ga opp hele greia..

 

har ikke prøvd siden. Så jeg skippa like greit hele Heroics-greia. Men trenger jo det for en del ting, som legendary-ring og Harrison Jones follower.

 

Jeg var og litt overrasket over at Gold ikke trengs til LFR engang. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp, gjør stort sett bare min egen greie uten å tenke så mye på hva andre gjør i LFR. Passer på å flytte meg når det trengs, og hva slags mechanics bossene har, ikke stå nær andre når DBM sier fra osv. Jeg er Frost Mage så jeg er ikke i front og slåss uansett.

 

Her er jeg, uten å ha gjort en eneste heroic

 

http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Bymagia/advanced

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg plagdes så jævlig med proving grounds silver og bare ga opp hele greia..

 

har ikke prøvd siden. Så jeg skippa like greit hele Heroics-greia. Men trenger jo det for en del ting, som legendary-ring og Harrison Jones follower.

 

Jeg var og litt overrasket over at Gold ikke trengs til LFR engang. 

 

Og tavern level 3 bla. derfor jeg gjør heroics bare. Samt misprinted draenic coins for heirlooms. Klarer ikke å si nei til free stuff.

 

Jeg trodde det var hele greia med den. Bronze for normal, silver for heroic, gold for raid. Jeg sliter med gold men så har jeg bare ilvl 622 eller no.

Lenke til kommentar

Haha, Proving Grounds Silver er så dritt. Skjønner at mange gir opp, jeg ga opp første gang. Men så tvang jeg meg igjennom noen timer senere. Huff.. Men om det er slik at Gold "bare" gir Achievement, så tror jeg nok at jeg blir å vente med å ta den litt  :grin:

 

 

 

Og tavern level 3 bla. derfor jeg gjør heroics bare. Samt misprinted draenic coins for heirlooms. Klarer ikke å si nei til free stuff.

Jeg trodde det var hele greia med den. Bronze for normal, silver for heroic, gold for raid. Jeg sliter med gold men så har jeg bare ilvl 622 eller no.

 

De du "fighter" inne på Proving Grounds justeres til din lvl og ilvl. Så jo bedre du er, jo bedre er de, etc.

Lenke til kommentar

 

 

har ikke prøvd siden. Så jeg skippa like greit hele Heroics-greia. Men trenger jo det for en del ting, som legendary-ring og Harrison Jones follower.

 

Trenger vel ikke hverken Proving Grounds eller Heroics for Harrison Jones? Den followeren kommer etter å ha gjort en del quests han dukker opp med. 

Jeg har HJ i min Garrison, uten å ha gjort en eneste Heroic, bare questene han sender deg ut på. 

 

Kan det være at du tenker på Garona? (Legedary Follower). Den kommer med legendary-questchainen så der trenger man nødvendigvis heroics. 

Lenke til kommentar

Hva med faktisk å være med litt sosialt, guild? det er mye morro man får hvis man faktisk setter seg inn i. For meg, så skjønner jeg ikke hvordan folk finner på å spille WoW uten å være med i guild og ha kontakt med andre spillere.... totalt feil valg av spill spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...