Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Downet Twins Mythic med guilden i går etter mye trøbbel. Blir vel bracken i løpet av uken. Vi ligger ganske dårlig ann, sett at vi ønsker å downe 6/7-7/7 på Mythic før BRF kommer i starten av neste måned.

 

Presset ut 50k DPS på tectus HC, men det er ikke spesielt digg å spille Arms. Rotation går som oftest i Rend x5 -> whirlwind til rend<5s -> rend x5. Damage ble buffet ganske greit i forrige Hotfix(300k execute crits), men det hjelper fortsatt ikke på tidenes mest kjedelige OG tungvinde rotation. Hater tab-targeting slik det fungerer i WoW atm. Må som oftest hamre flere ganger på rend per mob, fordi jeg ikke er i range, delay, eller andre problemer.

Lenke til kommentar

Downet Twins Mythic med guilden i går etter mye trøbbel. Blir vel bracken i løpet av uken. Vi ligger ganske dårlig ann, sett at vi ønsker å downe 6/7-7/7 på Mythic før BRF kommer i starten av neste måned.

 

Presset ut 50k DPS på tectus HC, men det er ikke spesielt digg å spille Arms. Rotation går som oftest i Rend x5 -> whirlwind til rend<5s -> rend x5. Damage ble buffet ganske greit i forrige Hotfix(300k execute crits), men det hjelper fortsatt ikke på tidenes mest kjedelige OG tungvinde rotation. Hater tab-targeting slik det fungerer i WoW atm. Må som oftest hamre flere ganger på rend per mob, fordi jeg ikke er i range, delay, eller andre problemer.

 

Kan du forklare det der litt nærmere som er merket med "fat" skrift?

 

Gå å sjekk dine bindings og sjekke om TAB er på "target nearest enemy target" eller står det på "target enemy target"?

Lenke til kommentar

Tenker mest på at jeg må hamre på tab-tasten for å få tak i rett target. Det eller å prøve å treffe hitboxen/nameplaten til target jeg er ute etter. Kan se om den target-funksjonen som ikke er keybinded gjør det bedre.

 

Gir arms mere dmg enn fury?

 

Arms er som sagt bedre på cleave, og blir bedre på 2 eller flere targets. Fury er fortsatt litt foran på single-target, men det er ikke snakk om mye.

Lenke til kommentar

Navn på en addon som gjør det? Det hørtes i grunn ganske snasent ut :)

 

ElvUI har i hvert fall dette. Alle targets i boss fighten hadde healthbars plassert i en boks man kunne flytte rundt på skjermen. Veldig nyttig for multitarget fights. Brukte den mye sev som mage, for multidotting og for å spre combustion.

Lenke til kommentar

Faila en på 99 %. >< Verste jeg har vært med på siden jeg brukte en 655 token på offspeccen (som ikke trengte den), i stedet for mainspeccen. Glemte at jeg hadde skifta om etter å ha healet litt, og vips var min splitter nye neck med int i stedet for agi. Jævlig irriterende, siden jeg på det tidspunktet bare hadde en 630 neck fra heroic.

Lenke til kommentar

Sikkert fordi det tar sin tid å få tak i mats på de beste enchantene. Derfor har jeg levla opp alter til 92 / 93 utelukkende for professions. Eneste jeg mangler å levle opp, er JC, men jeg har ikke hatt noe gear med gem slots siden noe ræl som droppa i en normal dungeon i november, så det tar jeg ikke så tungt.

Lenke til kommentar

Litt av noen priser på weapon enchants om dagen :O

 

Prisen er høy og DPS gain er som oftest lav. Tror forskjellen mellom Shattered Hand og Thunderlord på warrioren min er ~400 DPS. Det viktigste er å skaffe Breath enchantsa og en billig weapon enchant som Shattered Hand.

 

Prisen kommer jo av at man trenger 15 Temporal Crystal(6000g).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...