Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører Razer Naga skal være greit bra å spille wow med, vurderer å kjøpe meg den. Sitter på Razer Lachesis, eller hva den nå heter, og er ikke all verdens med knapper på den.

 

Frost mage er noe av det mer irriterende jeg støter borti som rogue, men jeg får vel litt av egen medisin, jeg spiller jo en "irriterende" class selv.

Skal du kjøre pvp vil jeg si affliction lock, rett og slett fordi warlock virker jævlig kult.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kazzak er virkelig ikke bra som horde PvP.. Har alle mine PvE chars der, og alt som skal brukes til PvP går rett til Outland. Anbefaler varmt Outland. Mange norske der også.

 

EDIT: Outland finner du forresten noe for alle nivåer. Guilds med 2350 req som er aktiv og gjør det bra i rBG, guilds med 1800 req, guilds der alle er velkommen med mer. Har en kompis som kjører rBG 2-3 ganger i uka på nivå "Vi skal ha det gøy". Kan gi deg nick osv om du ønsker å prøve ut Outland og trenger et sted å starte. Skal du drive med PvE i tilegg ville jeg anbefalt Fifth Sin guilden. Gode PvPere der, samtidig som de gjør god framgang i PvE. Guilden har stått i ca. 5 år.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Hører Razer Naga skal være greit bra å spille wow med, vurderer å kjøpe meg den. Sitter på Razer Lachesis, eller hva den nå heter, og er ikke all verdens med knapper på den.

 

Frost mage er noe av det mer irriterende jeg støter borti som rogue, men jeg får vel litt av egen medisin, jeg spiller jo en "irriterende" class selv.

Skal du kjøre pvp vil jeg si affliction lock, rett og slett fordi warlock virker jævlig kult.

 

Vil faktisk anbefale noe slikt istedet:

 

43218_1b.jpg

 

 

 

Tok sjangsen på den sjøl, fant den relativt billig i en butikk. Vanskelig de 2 første dagene å bli vandt med noe annet, men nå klarer jeg meg ikke uten(!). Å spille med tastatur nå er totalt baklengs, og veldig kronglete.

Lenke til kommentar

Har hørt og lest at det tar lang tid å venne seg til Naga, men syntes det gikk relativt greit med engang.

 

Måtte plutselig laste ned 3GB.... Var jo inne for 15 minutter siden 0.o

 

 

Ingen patch for meg :hmm:

 

Er ikkje nødvendig for meg å kjøpe ein Naga, klarer rundt 50 keybinds med tastatur/Mx518

Lenke til kommentar

Jeg har sendt Recruit a Friend til meg selv og opprettet en ny starter-edition konto under min battle.net konto. Kontoene er linket sammen (kan teleporte characters) men jeg får ikke mer XP når jeg er i gruppe enn ellers.

 

Hva er galt? Trodde jeg skulle få 300% xp?

 

Må trial kontoen oppgraderes til full konto før jeg får 300% xp?

 

Edit: Ser i combat log at jeg får RAF-XP, men det virker veldig usannsynlig at alt er korrekt.

52 XP får jeg dersom jeg ikke er i gruppen. I gruppe får jeg 78 XP.

 

52 x 3 er da ikke 78?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Litt Ot men :

 

Vg

 

"Den 32 år gamle mannen har vært aktiv innen dataspill og har vært engasjert i online-spillet World of Warcraft. I forbindelse med dette spillet har han lagt ut et bilde av et pistolløp"

 

Har et bilde av ett pistolløp noen som helst sammenheng med Wow? :whistle:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hm, actionbars ligner litt på noe en kan få til i bartender, Og så ser jeg ForteXorcist eller noe annet lignende, og så ser jeg recount og DBM. Trolig også prat eller en annen chataddon.

Lenke til kommentar

Ser ut til at han som var ansvarlig for bomba og utøya spillte wow på Silvermoon med navnet Conservatism er det noen av dere som har spillet med han?

 

Nei, men har hørt fra guildvenner at han var en ganske hardcore raider. Han har nesten 8300 achievement points.

 

Forøvrig helt forkastelig det han har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...