Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Conclave of the wind Heroic DOWN!

Sug på den jævla faens wind boss, etter 34895673256392186 wipes.

Grats :>

Gleder meg ikke selv til å begynne, hater den fighten >_<

All honør til Blizzard for designet på den bossen som på andre bosser. Det tvinger fram skills man ikke nødvendigvis har brukt/bruker så ofte. Ting handler mye mer om timing, om å overleve og om game mechanics enn det handler om DPS/HPS som vi har fått nok av i tidligere expansion.

Bossen er knallfet når man får den i fingrene som vi endelig klarte i går, men den er en pain in the ass upto that point.

Vi hadde vel omtrent 5-6 dager med attempts før vi tok bossen i går, noe som med litt fingeren i været / matte tilsier omtrent 20-25 timer eller noe sånt som 150-175 wipes.

Skrevet

Du hadde et passord man kunne tippe seg frem til?

... tragisk...

egentlig ikke. Jeg og broren min delte account. siden har vi hatt et relativt likt passord. Passordet i seg selv er noe av det verste du kan finne på :)

Skrevet

The login server is currently busy. Please try again later.

Noen med samme problem?

Ja, stirra på skjermen, sett filmer osv i 2 timer nå. Ikke noe info hos blizzard heller. 3 andre kammerater og venninner som sliter også. 1 kom rett inn uten problemer....

Skrevet

Hei, neebie her. Hvilken proffesion burde man ha sammen med Engineering?

Enchanting, så kan du lage sånne briller for 7-800g og disenchante de til en Maelstrom Crystal som selger for 1.5-2k.

Skrevet

Du kan lage head-slot items som er briller med Engineering. Materialene du trenger til dette pleier å koste 600-700g på AH, avhengig av realmet ditt.

Med Enchanting kan du disenchante de til Maelstrom Crystal som selger for 1.5-2k på AH. På denne måten kan du tjene veldig mye penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...