Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var første heroic unnagjort (altfor sent) og det var alt annet enn det som blir beskrevet på diverse fora, type "HC is too hard QQ" tråder, I smell wotlk scrubs.

Vortex Pinnacle er vel en av de lettere i HC mode? Ble iallefall ny 1h axe til OS og back til MS.

 

Det handler ikke om å være WOTLK-scrub, det handler om å gidde. Jeg har gjort én heroic hittil på grunn av de lange køene, og den eneste forskjellen jeg merket fra WOTLK-heroicene er at bossene faktisk har fungerende mechanics og at man må interrupte. Jeg forstår ikke hva alle QQerne skal ha til at er så vanskelig. Ikke spamme AoE så sheepen går opp, eller faktisk keybinde Kick?

Lenke til kommentar

Da var første heroic unnagjort (altfor sent) og det var alt annet enn det som blir beskrevet på diverse fora, type "HC is too hard QQ" tråder, I smell wotlk scrubs.

Vortex Pinnacle er vel en av de lettere i HC mode? Ble iallefall ny 1h axe til OS og back til MS.

Har vel litt å gjøre med at folk har raidgear og greier å gjøre går jeg ut ifra. Jeg og en tjommi skypet og grindet litt hcs (3 stk :p) og det var jo lett som faen og like kjedelig som i wotlk.

Lenke til kommentar

Alle har vel noen kompiser som er tank/healer? Nå gearer jeg opp OS så får vi se om jeg orker mer pve eller om jeg heller skal satse på pvp.

 

Og nei, jeg forstår heller ikke hvor QQerne vil hen, de er vel for vant til å stå i ro og se på actionbars hele fighten, i tillegg har de ikke hørt om CC.

 

@Cowboy: Det ligger vel noe der og, hadde en blood DK med 359 i ilvl og en ganske dyktig resto shaman, og en kompis som nylig er dinget 85 og akkurat kommet seg opp på cap for HCs + meg og en annen kompis med helt OK ilvl.

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Ja, var jeg som tanket forresten i tilfelle noen vil komme og whine om at dps er så enkelt og blabla. CC var det jammen ikke stort mer av enn hva det var i wotlk egentlig (CCet bare fordi serveren var helt usannsynlig drit med folk som gjorde under 1k dps og sånn), men var jo et par nisser som gjorde sånn 5k dps nå og. Artig å toppe dps som tank, da.

Lenke til kommentar

Da var første heroic unnagjort (altfor sent) og det var alt annet enn det som blir beskrevet på diverse fora, type "HC is too hard QQ" tråder, I smell wotlk scrubs.

Vortex Pinnacle er vel en av de lettere i HC mode? Ble iallefall ny 1h axe til OS og back til MS.

Har vel litt å gjøre med at folk har raidgear og greier å gjøre går jeg ut ifra. Jeg og en tjommi skypet og grindet litt hcs (3 stk :p) og det var jo lett som faen og like kjedelig som i wotlk.

 

Da fikk dere ikke grim batol antar jeg, tar du den 3man så er du god.

 

Ja, var jeg som tanket forresten i tilfelle noen vil komme og whine om at dps er så enkelt og blabla. CC var det jammen ikke stort mer av enn hva det var i wotlk egentlig (CCet bare fordi serveren var helt usannsynlig drit med folk som gjorde under 1k dps og sånn), men var jo et par nisser som gjorde sånn 5k dps nå og. Artig å toppe dps som tank, da.

 

Tank topper DPS som oftest, spesielt på AoE packs, uten CC, single target er noe annet.

 

>

 

Herocis er ikke vanskelig så lenge du kan tacs, og nå er det snart 2 mnd siden cataclysm kom så nå begynner folk å lære seg heroics også, ser at mange av dere har kun gjort 1 eller 2 heroics og skriker det er lett, ja, mange av dem er nerfed og det ene heroic du har spilt har du nok blitt "carried" og evt spilt med gode spillere med gear evt...

 

Setter man deg (som har gjort 1 heroic etc) sammen med 4 andre som aldri har gjort heroics, tror nok dere QQer enn del som de fleste gjorde da cataclysm kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...