Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lightwell er blitt temmelig bra nå, og enklere å bruke (kan klikkes på uten å miste fokus). Eneste som skal til er "opplæring". Jeg har alltid en oppe (eller før Cata i Patch 4.* hadde jeg det). Etter Cata har jeg bare levlet (Shadow).

Lightwell er bare så fail uansett hvordan du snur og vender på det :p

Lenke til kommentar

Lightwell er blitt temmelig bra nå, og enklere å bruke (kan klikkes på uten å miste fokus). Eneste som skal til er "opplæring". Jeg har alltid en oppe (eller før Cata i Patch 4.* hadde jeg det). Etter Cata har jeg bare levlet (Shadow).

Lightwell er bare så fail uansett hvordan du snur og vender på det :p

 

No U!

 

Når en ikkje mister target ved bruk av lightwell, ser eg på det som et fantastisk instrument.

Var vel det største ankepunktet på den før. (Eller er det sånn enda?)

Lenke til kommentar

Er ikke mye fail, en av de beste heals in-game imo, med tanke på hvor mye mana du må bruke, men nå må jo group/raid jobbe mer sammen for å komme seg gjennom, så de fleste må nok lære seg å trykke på for å overleve.

 

Igår flirte folk over at jeg bruker "heal", men belive me du vil elske det spellet når du lærer å bruke det.

Er så mye L2P i WOW nå, har vært både i pro og uber noob groups, det er så stor foskjell.

 

The Lost City of Tol'vir "siste boss" etc...

 

Group 1, ingen trykket på lightwell, all lå på 20% hp ved slutt og noen var dau.

 

Group 2, de fleste trykket på lightwell, satt med 40% mana igjen og alle hadde 90% hp eller mer.

 

Så, please, l2p :p

 

Selvsagt skjønner ikke "pure dps" class dette.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Er ikke mye fail, en av de beste heals in-game imo, med tanke på hvor mye mana du må bruke, men nå må jo group/raid jobbe mer sammen for å komme seg gjennom, så de fleste må nok lære seg å trykke på for å overleve.

 

Igår flirte folk over at jeg bruker "heal", men belive me du vil elske det spellet når du lærer å bruke det.

Er så mye L2P i WOW nå, har vært både i pro og uber noob groups, det er så stor foskjell.

 

The Lost City of Tol'vir "siste boss" etc...

 

Group 1, ingen trykket på lightwell, all lå på 20% hp ved slutt eller noen av dau.

 

Group 2, de fleste trykket på lightwell, satt med 40% mana igjen og alle hadde 90% hp eller mer.

 

Så, please, l2p :p

 

Selvsagt skjønner ikke "pure dps" class dette.

Ey!

Lenke til kommentar

Er ikke mye fail, en av de beste heals in-game imo, med tanke på hvor mye mana du må bruke, men nå må jo group/raid jobbe mer sammen for å komme seg gjennom, så de fleste må nok lære seg å trykke på for å overleve.

 

Igår flirte folk over at jeg bruker "heal", men belive me du vil elske det spellet når du lærer å bruke det.

Er så mye L2P i WOW nå, har vært både i pro og uber noob groups, det er så stor foskjell.

 

The Lost City of Tol'vir "siste boss" etc...

 

Group 1, ingen trykket på lightwell, all lå på 20% hp ved slutt eller noen av dau.

 

Group 2, de fleste trykket på lightwell, satt med 40% mana igjen og alle hadde 90% hp eller mer.

 

Så, please, l2p :p

 

Selvsagt skjønner ikke "pure dps" class dette.

Ey!

 

Var ganske close når vi gjorde den bossen, fyyy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...