Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nai, tror heller det er guild versjonen som er bundet. Sikkert noe spesielt med denne eller at man må gå PUG's utenom for å få den vanlige.

 

Hater folk som undercutter markedet. Nå har Obsidium Ore gått ned med 50% på grunn av det. Ser ut som folk ikke veit hvordan man skal prise ting.

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe jeg har merket er at Arcane Blast tar rundt 10k mana i lvl 85 med fire stacks oppe xD. Manaen er borte før du rekker å si oom

 

Prøv å spill healer, tror ikke du ville si noe av det her :cool:

 

Lightwell bør alle ta å sjekke på wowhead, tror det ble for første gang viktig i dette spillet :w00t:

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Hater folk som undercutter markedet. Nå har Obsidium Ore gått ned med 50% på grunn av det. Ser ut som folk ikke veit hvordan man skal prise ting.

 

This.

Her har prisene på Obsidium gått fra 250 per stack ned til 100-150 per stack, ser det samme er i ferd med å skje med Elementium ores og.

Fikk heldigvis solgt stacksene mine for 200g igår ^^

Lenke til kommentar

Ring of blood i twilight highlands var en spesiell opplevelse igår.

 

For det første var det slåsskamp om å få komme til. Når vi endelig fikk starta vår 3. quest, så fikk vi completa før vi hadde starta, uvisst av hvilken årsak.

 

etter det var det umulig å fortsette. fikk automatisk fail og slikt. Sure greier..jaja..85 idag anyway. =)

Lenke til kommentar

På ravencrest har en bar verdt 40g per.

 

Var det på ragnaros også. Så gikk den til 30, så 25, så 20 og nå ligger de fleste på 15g. Er en skam og ha så mange idioter på AH.Man skal aldri undercutte på ores i slike situasjoner som nå.

 

En ting som irriterer meg er at jeg aldri får mining ores. Alltid noen som flyr der før meg og miner. Tok to runder i Mount Hyjal i går uten en eneste ore. Da snudde jeg etter den ene runden.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

UanZ hva jeg gjør får jeg ikke credit på siste karen i RoB. Har sikkert wastet en time på det køddet, hvilket resulterte i at han ene andre i klassen som spiller wow dinget 85 16 min før meg >.< Ja, og så at jeg fikk res sick når jeg bare manglet 1 bar da. Det var også nice.

Sånn som skjer :) Skulle bare gjort noe annet da vettu...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...