Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at dama i kassa på posten idag ikke klarte å finne spillet når jeg kom med kode and all så trodde jeg at jeg ikke skulle få spille idag. Så får jeg beskjed av mamma at hun har hentet det mens jeg sov idag tidlig. Digg!

Tenkte jeg helt til jeg så køa for og komme inn på Ravencrest..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føles så utrolig waste å sitte å vente på login over en pokkers time!

Har bare fått gjort første del av Deepholm, så har to fragmenter igjen.. Hadde sikkert blitt ferdig med del to på denne vannvittig tiden så køen tar!

Skrevet

Etter at dama i kassa på posten idag ikke klarte å finne spillet når jeg kom med kode and all så trodde jeg at jeg ikke skulle få spille idag. Så får jeg beskjed av mamma at hun har hentet det mens jeg sov idag tidlig. Digg!

Tenkte jeg helt til jeg så køa for og komme inn på Ravencrest..

Dette er bare begynnelsen. vent til peaktime på 5k!

Skrevet (endret)

Noen andre som har prøvd zombie mode greia i alterac?

Jeg plage folk så ofte jeg kan med "Singing Sunflower" :p

Om du likte det, sjekk ut spillet Plants vs Zombies :)

Endret av JohnRichard
Skrevet

Grr, skulle logge inn nå for å spille på en lvl80 dk jeg har på Outland og så er det kø på 2200+. Estimated over 2 timer for å logge inn.

Så tenkte jeg at jeg skulle ta en free character transfer, men kun to realms å velge imellom :(

Så nå logga jeg inn på Bladefist isteden, har flere lvl80 der heldigvis.

Skrevet

Hvor mye går Obsidium Ore for på deres servere?

Går for 280g per stack her, så jeg slengte utpå 4 stacks til 200. Så blir det litt mer farming nå :)

Solgte stacks for 450 inatt. Får ikke logget på og sett om resten har blitt solgt.

Går unna gitt!

Skrevet

visst ein kompis tar recruit a friend med meg, får eg og 30 daga med speletid når eg upgrada accounten min, eller er da berre den som recruita noken andre som får det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...