Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg tilbake accounten min :) Har satt på authenticator også, men bagen var tom gitt. En HS og 30s igjen. Ellers så lå der litt forskjellig ting i banken personen ikke hadde fått tak i, men håper på at de får gjenopprettet det som er borte :) Heldigvis var gearet mitt som før.

 

Edit: Må jeg være innlogget hele tiden for at ticketen min skal være aktiv? Kan jo ta utrolig lang tid og jeg kommer ikke til å spille nå i fineværet..

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Faen det irriterer meg hvordan Blizzard har gjort hunter-pettene. Wolf er best for PvE og Ravager er (diskuterbart, men trolig sant) best for PvP. Browset pets på petopia, og fant ut at det finnes utrolig mange kule pets jeg ikke hadde sett før. Jeg tamer Aspatha the Broodmother as we speak.

Gled deg til Cata da, der skal pettene bli..annerledes på en eller annen kul måte jeg ikke husker akkurat nå. Finner det på forsiden av MMO-champion :thumbup:

Lenke til kommentar

Faen det irriterer meg hvordan Blizzard har gjort hunter-pettene. Wolf er best for PvE og Ravager er (diskuterbart, men trolig sant) best for PvP. Browset pets på petopia, og fant ut at det finnes utrolig mange kule pets jeg ikke hadde sett før. Jeg tamer Aspatha the Broodmother as we speak.

Gled deg til Cata da, der skal pettene bli..annerledes på en eller annen kul måte jeg ikke husker akkurat nå. Finner det på forsiden av MMO-champion :thumbup:

 

Flere skins og models til Wolf-familien, that is :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...