Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må man ha to tanks på splittebossen i RS? Vi gjorde det singletank lett. Vi wipa når vi hadde to tanker -.-

 

Må seriøst spørre deg hvordan dere gjorde det?

 

eller dere gjorde vel aldri noe?

siden dere ikke hadde noe tank på andre siden?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Det tar bua seg av. Den fucker opp casters uansett. Pet med pin/web er elsk mot noen form for melee team.

 

Ikke at jeg spiller hunter. Men spiller melee.

 

Edit: Det som også er elsk er at HTC Heroen min døde når jeg oppdaterte den idag. Jeg hadde mobile authenticator. Og det er helg nå. FML.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Mente minibossen ja :p

 

Ja, fikk streng beskjed av alle som hadde vært der i PTR og på onsdag at vi måtte ha to tanker og taunte vekk ved whirlwind, ble et kaos uten like. På siste forsøk døde offtanken (warr), så sprang han som OTen tanka på healern, drepte han, han ankha, tok Bloodlust, og vi mosa på. Stakkars druidtank, fikk iallfall hard medfart, men bra tanka var det uansett :) Og det var forresten en HUN(-druid) som tanka :D

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

Hei. Skulle idag logge på WoW. Så kommer beskjeden "The password or battlenet username is inncorect" Jeg er hundre prosent sikker på at jeg har tastet inn riktige siffre/bokstaver. Ganske åpenbart at jeg har blitt hacket, eller?

 

Vet det har vært spurt her sikkert tusen ganger før, men kan noen på en måtte guide meg igjennom stepsa for å få tilbake accounten?

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med Celestial Steed hvis den ikke automatisk endrer seg fra land mount til flyve mount? Jeg trodde dette var hele poenget, at den kunne gjøre begge deler, og det endret seg hvis man kom inn i en sone som der man kunne/ikke kunne fly. Men man må jo dismounte og mounte på nytt på samme mount. Dette er usedvanlig korttenkt av blizzard.... :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis du har authenticator - så kan det være den er out of sync :) Prøv å sync den dersom du har mobile authenticator.

 

EDIT: Er det forresten noen som vet hvilken webform jeg skal fylle ut dersom jeg har mistet authenticatoren min? Var nødt til å wipe alt på telefonen min igår, pga total systemkrasj. Da føk authenticatoren også. Så må sende blizzard en mail nå i helga, før jeg ringer de på mandag.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med Celestial Steed hvis den ikke automatisk endrer seg fra land mount til flyve mount? Jeg trodde dette var hele poenget, at den kunne gjøre begge deler, og det endret seg hvis man kom inn i en sone som der man kunne/ikke kunne fly. Men man må jo dismounte og mounte på nytt på samme mount. Dette er usedvanlig korttenkt av blizzard.... :hmm:

 

Er det samme med Headless horseman mounten :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...