Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mater hva jeg vil, har ikke kjøpt hummer og diverse goder for ingen ting :D troll kan dere mate, jeg har to tvilling tigere som heter Dolce og Gabbana :D <3 So long gay boys!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bryr meg ikke særlig. Sitter på jobb til 10 ikveld, så kan være nede hele dagen for min skyld. :tease:

*edit*

Det er nå jeg skulle ha jobbet for blizzard og kommet med strofa over. Høhø

Endret av Slimda
Skrevet

Trodde ikke jeg hadde muligheten til å få raida før August, men så fikk jeg plutselig tid og penger, så da tok jeg muligheten til og begynne igjen!

Skrevet

Stakk innom en populær server og da jeg joina var vi 10 stk lvl 1 som stod der. Hvordan orker folk å spille på high-servere? Man må stå i kø for å queste.. :thumbdown:

Skrevet

Ta en tur innom med MalwareBytes.

Kan denne installeres uten å fjerne ad-aware? Skal vel egentlig ikke ha flere slike programmer som jobber med samme oppgavene kjørende i bakgrunnen osv. eller?

3. dagen med venting på blizzard nå :p

Skrevet

Stakk innom en populær server og da jeg joina var vi 10 stk lvl 1 som stod der. Hvordan orker folk å spille på high-servere? Man må stå i kø for å queste.. :thumbdown:

Vanligvis er det ikke slik, men nå er jo serverene på vei opp igjen, og da lager folk level 1 på andre servere slik de kan klage over at serveren deres ikke er oppe ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...