Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakk innom en populær server og da jeg joina var vi 10 stk lvl 1 som stod der. Hvordan orker folk å spille på high-servere? Man må stå i kø for å queste.. :thumbdown:

Vanligvis er det ikke slik, men nå er jo serverene på vei opp igjen, og da lager folk level 1 på andre servere slik de kan klage over at serveren deres ikke er oppe ennå.

Hehe, ja men det var i går jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med patchen?

 

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
Lenke til kommentar

Åja, da så. Litt spesiellt kanskje.

 

Opplevde det når jeg startet på Scarshield Legion når den serveren åpnet for første gang. Da var det totalt kaos i begynnerområdet.

 

*edit*

 

Prøvd å kjøre patchen som Administrator Juliess?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Det gjør jeg også. Stopper på "connected", så klikker jeg cancel og velger serveren. Så står det "logging in to game server", så connected igjen, og så får jeg opp "you have been disconnected from the server". Sikkert fordi mange som prøver å logge på samtidig eller noe.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Forumet er alltid nede så lenge serverne er det. Har vært sånn i flere år. Jeg er 99,5% sikker på at de tar de ned selv for å unngå stor serverload og mye trafikk.

 

Forøvrig er jeg forbanna på denne nedetiden. Jeg har ennå ikke fått Ice Chip pet fra Ahune, og begynner å gå tom for dager. Må få gjort han i kveld. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...