Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ikke samme gjengen nei - men samme budsjett. Vi (som kunde) har indirekte betalt for at VoiceCom og RealID ble utviklet. Kunne pengene ha blitt brukt til andre ting? :)
Tror ikke akkurat de har pengeproblemer når det kommer til utvikling av nye ting. Det er vel heller tid og deres sans for perfeksjon som setter en demper på utviklingshastighet.

 

Tok ikke lang tid før RS25heroic gikk ned nei: http://www.premoguild.com/images/killshots/halion25wf.jpg

Hahah, morsomt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakker ikke PvE, men om å faktisk bevege seg rundt om i hovedbyene. Har du en gammel PC, tar det lang tid å logge seg inn, nettopp fordi PCen må laste inn alle modellene.

 

Ah, ble forvirret av at du nevnte Marrowgar som eksempelet der folk hadde problemer.

Som sagt, så kjøper jeg argumentet når det kommer til byene. Jeg veksler selv mellom å spille på en oldtids-laptop og en ny maskin. Logger jeg av i Dalaran og har lyst til å spille med laptop'en, så sliter jeg.

 

Men: Det er jo som nevnt kun et problem i de to foregående expansions. Cata vil ikke ha like mye konsentrering av spillere som vi er blitt vandt til; og det er antall spillere som forårsaker den lange nedlastningen, ikke det utstyret de bruker.

 

Og så kan det jo lett løses ved en toggle-switch da; PvP'ere og folk med dårlig PC vil nødvendigvis ikke ønske at andre folk kan kamuflere characteren sin.

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Nevnte bare Marrowgar, for i 25mann er han en virkelig PC-test. Vet om flere som går ned til 1-sifret FPS i den kampen.

 

Toggle-switch kunne vært en løsning, men høres veldig slitsomt ut.

 

Men, nå er jo jeg Feral Druid. Jeg ser ut som en katt uansett hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Tja, da bytter man ikke mellom forskjellige modeller vel? Ved å gjøre det med forskjellige armor-modeller, måtte jo alle personer du ser på plutselig fått oppdatert sine armor-biter. Dvs, enten at du henter frem infoen fra PCen din, eller at de atter en gang sender ut at "jeg har denne skulderbiten med DENNE modifikasjonen" slik du får hentet frem infoen.

Lenke til kommentar

Men de har nevnt at personalisering av utstyr ikke har vært mulig grunnet nettverkstrafikk og flyt i spillet. (om jeg husker korrekt...)

 

 

Mulig, jeg husker PvP som grunnen til at de ikke ville gjøre det. Gjennkjenningsverdien av skuldre er nokså stor, og et veldig godt visuelt que til hva motstanderen vil kunne gjøre.

Lenke til kommentar

Forresten, noen som har problemer med å kopiere URL-er fra det amerikanske forumet?

Hver gang jeg kopierer og limer inn i adressefeltet, ender jeg opp med at to plasser i adressen får jeg %E2%80%8B.

 

U+200B ZERO WIDTH SPACE

UTF-8: e2 80 8b UTF-16BE: 200b Decimal: ​

 

Merkelig.

 

*edit*

 

WoW-forumet putter inn en break-kommando i lange tekststrenger, og Opera tolker det som %E2%80%8B. Merkelig.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Det er bare å begynne å spille WoW igjen. Det vil komme flere events som åpner opp for Cataclysm-utvidelsen. Gnomeregan/Echo Isles blir tatt tilbake av deres eiere (gnomes/trolls), diverse områder i Azeroth vil oppleve økt aktivitet fra kultene, samt jordskjelv? Er mye kult som kommer til å skje FREM til åpningen av Cataclysm.

 

til Wrath of the Lich King-utvidelsen, ble jo hele Azeroth zombifisert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...