Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ringe går faktisk mye kjappere enn alternativene du listet opp der i hvertfall. Hadde selv en kollega fra jobben som ble hacket for 2 dager siden. Han ringte meg på jobben klokken 9 for å si at det hadde skjedd. Han ringte Blizzard klokka 10-11- tiden, og hadde alt på plass igjen før jeg var ferdig klokka 4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den orange pila sender deg til siste innlegget ditt i tråden. Dermed blir det nest siste side hvis det er kommet mange innlegg etter ditt..annoying, I know. Plutselig ser du at svaret ditt kommer 3 sider etterpå når alle prater om noe HELT annet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Den orange pila sender deg til siste innlegget ditt i tråden. Dermed blir det nest siste side hvis det er kommet mange innlegg etter ditt..annoying, I know. Plutselig ser du at svaret ditt kommer 3 sider etterpå når alle prater om noe HELT annet.
Ikke helt korrekt. Du blir sendt til sist lest innlegg. :)
Lenke til kommentar

Hvor er det best å hanke inn honor points raskest mulig? Driver egentlig aldri med pvp, men trenger en del honor for å kjøpe meg en cloak. Noen tips? :)

Questene i WG! Imba honor der ;)

Eller vis du har mange sånne stones eller noe, husker ikke navnet, kan du bytte dem inn i honor tror jeg. Hakke spilt på en del månder nå, men tror det er der fortsatt.

Lenke til kommentar

Hvor er det best å hanke inn honor points raskest mulig? Driver egentlig aldri med pvp, men trenger en del honor for å kjøpe meg en cloak. Noen tips? :)

Questene i WG! Imba honor der ;)

Eller vis du har mange sånne stones eller noe, husker ikke navnet, kan du bytte dem inn i honor tror jeg. Hakke spilt på en del månder nå, men tror det er der fortsatt.

 

Kjempetips! Har klødd meg i hue tidligere og lurt hva jeg skal med den haugen av stone keeper shards. Da ble det ikke noe grinding av honor for å få cloaken likevel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...