Lightningwolf Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Sjekk guilden også, 47 sider på armory, jøsse navn.Er mange sånne guilds i Asia. Du har sikkert hørt om stars? Som gjør det bra om dagen. De har 6-7 fulle 25 mans raids som gearer seg opp i hver patch. Så når nye patches kommer så har de alltid folk til å lage de beste setupsa, folk som kan raide 24/7 osv. Er sånn de gjør ting der borte.
nagina Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 (endret) Bruker dere curse client eller wowmatrix? Curse client. Wowmatrix er jo for teh suck, stjeler jo andre siders arbeid og addonlagere får ingen cred eller reklameinntekter. Hmm, gjør de det? var jo bare i begynelsen el? ;o anyway, bruker curse jeg da, tenkte å spørre siden det er enn del som bruker wowmatrix, og har faktisk ikke hørt om curse client :> WG og onsdag funker aldri, sigh. Endret 2. desember 2009 av nagina
Knofle Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Bruker dere curse client eller wowmatrix? Curse client. Wowmatrix er jo for teh suck, stjeler jo andre siders arbeid og addonlagere får ingen cred eller reklameinntekter. Vent, wowmatrix har ikke reklame? Bytter til wowmatrix med en gang, jeg.
zyrex Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Bruker dere curse client eller wowmatrix? Bruker MMOUI Minion, jeg.
Skurupu Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Jeg gjør alt manuelt. Bruker ikke så mange mods uansett, så det tar meg 15 minutter ved hver patch.
Klumpete Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Så sitter han der med masse achievements.. So what? Yay, sitte i IF å være "berømt"! Hvis han sitter i IF er det vel en grei sjanse for å bli ganka, så det er nok ikke det helt store nei. Btw: Ohai, what do rogues and noobs have in common? They both pick locks HAHAHAHAAHHA
Klumpete Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Var en i guilden som dro den under raidet igår og sikta til en lock i groupen. Syns det var litt nice
Oriuss Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Kan man sende en Scroll of Resurrection til en account med wotlk?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Jeg tror ikke det, det funka ikke sist jeg prøvde i allefall
Musepeker Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Kan man sende en Scroll of Resurrection til en account med wotlk? Det fungerer bare på vanilla. Har man en TBC eller WOTLK account, så vil det ikke fungere.
Oriuss Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 nei nei...tenkte jeg kunne få meg 1 mnd gratis spilletid.
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Så sitter han der med masse achievements.. So what? Yay, sitte i IF å være "berømt"! Hvis han sitter i IF er det vel en grei sjanse for å bli ganka, så det er nok ikke det helt store nei. Btw: Ohai, what do rogues and noobs have in common? They both pick locks HAHAHAHAAHHA What do you call a pool of paladins? A bubble bath.
Lunicks Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 What do you call a pool of paladins? A bubble bath. Og hvis man fjerner paladinene og fyller det med resto druids får man en HoT-tub
The Jackal Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 De vitsene er faktisk helt legendariske spør du meg
Klumpete Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Speaking of legendarisk Gjorde nettopp Beasts 25 HM, Icehowl så ut til å være afk fra omtrent 60% Han bare stod der og spytta is i flere minutter mens vi tok han ned :>
Anonym234 Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Hvor skal en horde queste i kalimdor på lvl 17-20 når man kommer fra ghostland? Gidder ikke være der mer, så dro til kalimdor, men hvor kan jeg queste? Fikk en bare i Camp Taurajo.
Ercles Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Noen som kanskje er litt lave, men gir XP i Crossroads or Ratchet. Eller så er det Stonetalon vest for Barrens.
Lapp1 Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Så sitter han der med masse achievements.. So what? Yay, sitte i IF å være "berømt"! Samme som resten av spillet det, er jo bare for å showoff til andre i pve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå