Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjekk guilden også, 47 sider på armory, jøsse navn.
Er mange sånne guilds i Asia. Du har sikkert hørt om stars? Som gjør det bra om dagen. De har 6-7 fulle 25 mans raids som gearer seg opp i hver patch. Så når nye patches kommer så har de alltid folk til å lage de beste setupsa, folk som kan raide 24/7 osv. Er sånn de gjør ting der borte.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bruker dere curse client eller wowmatrix?

Curse client. Wowmatrix er jo for teh suck, stjeler jo andre siders arbeid og addonlagere får ingen cred eller reklameinntekter.

Hmm, gjør de det? var jo bare i begynelsen el? ;o anyway, bruker curse jeg da, tenkte å spørre siden det er enn del som bruker wowmatrix, og har faktisk ikke hørt om curse client :>

WG og onsdag funker aldri, sigh.

Endret av nagina
Skrevet
Bruker dere curse client eller wowmatrix?

Curse client. Wowmatrix er jo for teh suck, stjeler jo andre siders arbeid og addonlagere får ingen cred eller reklameinntekter.

Vent, wowmatrix har ikke reklame?

Bytter til wowmatrix med en gang, jeg.

Skrevet
Så sitter han der med masse achievements.. So what? Yay, sitte i IF å være "berømt"!

Hvis han sitter i IF er det vel en grei sjanse for å bli ganka, så det er nok ikke det helt store nei.

Btw: Ohai, what do rogues and noobs have in common? They both pick locks HAHAHAHAAHHA

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg tror ikke det, det funka ikke sist jeg prøvde i allefall :)

Skrevet
Kan man sende en Scroll of Resurrection til en account med wotlk?

Det fungerer bare på vanilla. Har man en TBC eller WOTLK account, så vil det ikke fungere.

Skrevet
Så sitter han der med masse achievements.. So what? Yay, sitte i IF å være "berømt"!

Hvis han sitter i IF er det vel en grei sjanse for å bli ganka, så det er nok ikke det helt store nei.

Btw: Ohai, what do rogues and noobs have in common? They both pick locks HAHAHAHAAHHA

What do you call a pool of paladins? A bubble bath.
Skrevet

Speaking of legendarisk :D

Gjorde nettopp Beasts 25 HM, Icehowl så ut til å være afk fra omtrent 60% :p Han bare stod der og spytta is i flere minutter mens vi tok han ned :>

Skrevet

Hvor skal en horde queste i kalimdor på lvl 17-20 når man kommer fra ghostland? Gidder ikke være der mer, så dro til kalimdor, men hvor kan jeg queste? Fikk en bare i Camp Taurajo.

Skrevet

Samme som resten av spillet det, er jo bare for å showoff til andre i pve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...