Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rare saka, vi har vært plaget merksnodig mange ganger av uforklarlige bugs i Ulduar i det siste, skjønte ikke hvorfor vi plutselig begynte å whipe på Kologarn, helt til man tok en titt i combat loggen.

Kologarn hard mode kanskje? :)

Thorim var bugga på mandag. Den store ormen som man skal drepe i arena før gauntlet starter var borte, men resten av NPCs var der.

"Positiv" bug egentlig, vi slapp å drepe han:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rare saka, vi har vært plaget merksnodig mange ganger av uforklarlige bugs i Ulduar i det siste, skjønte ikke hvorfor vi plutselig begynte å whipe på Kologarn, helt til man tok en titt i combat loggen.

Kologarn hard mode kanskje? :)

Har kologarn en HM som increaser dmg på beam da? Trodde disarmed var HMen hans.
Skrevet

Han har ikke noen "hardmode", det han gjør bare mye skade om du ødelegger begge armene hans.

Han er en av de få bossene uten hardmodes. (Som Ignis og Razorscale)

Skrevet

Savner lvling igjen jeg. Stengt betaling for accounten nå og gidder nok ikke åpne den før nye expansionen. Wow blir bare bånn kjedelig etter man har lvla opp til 80!

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Savner lvling igjen jeg. Stengt betaling for accounten nå og gidder nok ikke åpne den før nye expansionen. Wow blir bare bånn kjedelig etter man har lvla opp til 80!

Deler egentlig samme mening som deg, etter main nådde 80 ble den charen litt kjedelig å spille.

Derfor gjør jeg noen få dalies på den får å få gull, og levler alter istedenfor.

Hender jeg også bruker main for å booste kamerater og lignende.

Skrevet

Første gang jeg slo på spillet og startet den første karakteren min(som fortsatt er main), Fantastisk! Jeg brukte 21 dager(ja, 21 dager) fra 1-70. Koste meg all the way.

Skrevet

Rundt 20-25 dager er ikke unormalt første gangen, tror jeg hadde rundt 30 på roguen min før jeg dinget 70, spilte Dog ekstremt mye pvp på hver x9 lvl

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hadde jeg bare hatt kjangs å få en gruppe til et raid. hadde jo det vært greit.

Vurderer å rerolle server egentlig, vet jeg kan få plass i et raidingguild på Zenedar om jeg vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...