Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Får en error melding når jeg prøver å starte WoW, står bare not enough memory to .. ett-eller-annet.. Prøver å repaire spillet nå.. Noen som vet hva det er, eller kan hjelpe?

 

Det du kan forsøke er å sette opp størrelsen på det virtuelle minnet, vet jeg måtte det en gang for å få startet WoW. Dette gjør du under kontroll panel, system, avansert (sitter på engelsk system så oversetter on the fly her). Der finner du noe som heter "Performance" (igjen, usikker på oversettelse). Klikk på settings og i neste dialog, avansert (advance). Der har du nederst noe som heter "Virtual memory" som du kan sette opp. Jeg har min satt på 4096.

Lenke til kommentar
Gah.

Spilte i noen timer tidligere i dag, logga av for å gjøre andre ting, nå får jeg ikke logga på igjen. Tar lang tid å authenticate, så må jeg velge realm ved å krysse av for språk og type og så disconnecter jeg.

Utrolig irriterende -_-

Ja, problemer for de som har merga til battle.net

 

skjer akkurat samme med meg :cry:

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Får en error melding når jeg prøver å starte WoW, står bare not enough memory to .. ett-eller-annet.. Prøver å repaire spillet nå.. Noen som vet hva det er, eller kan hjelpe?

 

Det du kan forsøke er å sette opp størrelsen på det virtuelle minnet, vet jeg måtte det en gang for å få startet WoW. Dette gjør du under kontroll panel, system, avansert (sitter på engelsk system så oversetter on the fly her). Der finner du noe som heter "Performance" (igjen, usikker på oversettelse). Klikk på settings og i neste dialog, avansert (advance). Der har du nederst noe som heter "Virtual memory" som du kan sette opp. Jeg har min satt på 4096.

 

Ok, takk :) Gikk dog etter en repair :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...