Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, jeg hater å komme i gruppe med folk som så vidt forstår engelsk.

 

Jeg skulle skaffe noen ting for et quest, og måtte da drepe noen orker i Redridge. Jeg stakk til en camp med masse orker, og var litt uheldig, så jeg pull'a en liten haug med orker. Jeg greide ikke å stikke av, og dermed døde jeg. Heldigvis var det en priest og en mage på samme plass, og jeg ble ressa av priesten. "Thank you very much! :D", sa jeg. Jeg traver litt rundt der, og blir etter en stund invitert inn i gruppe med magen og priesten. Etter litt dreping skulle jeg hente meg litt chips og brus, så jeg sa "brb". Når jeg kom tilbake var priesten død, og magen løpte rundt med 20 liv og 2 orker etter seg. Jeg hoppet frem, sheepet den ene orken, drog ut en fireball til den andre orken. Magen stod stille i 3 sekund, og bestemte seg for at han skulle angripe den jeg hadde sheepet! Han døde i forsøket på å drepe orken, og jeg greide heldigvis å ta meg av begge. Jeg satt meg ned med maten og drikken min, og plutselig kom det opp i chatten: "You have been removed from the party."

 

:ermm:

Lenke til kommentar

Huff. Bestemte meg for å levle priesten min til 60, følte jeg fikk en grei start og kom nylig til STV. Kort fortalt er det innmari slitsomt å ha warrioren logga ut sentralt for å ta tilbake med renter når noen begynner å stikke kjepper i hjula. Det er nesten så jeg vurderer kjøpe en konto til, for å observere situasjonen med hordeplayers i nærheten.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Du har altså tjent deg 5000 gull?

5919571[/snapback]

 

 

litt mer en det i dag, 6 g pr 20 biletter tilsvarer det, sto ved siden av darkmoon f vendor, alle lvl 60 som leverte w jeg og spurte om den han hu ville kjøpe "20 biletter" for 6g.

(6 thorium widget)

Skal si det gikk unna, OGFG, how manny u got! i need 120 tickets ^^

tok 20 timer, tjente masse gull. molten helm og belt skaffet, en sulfaras ingot og en elementum ore til , når jeg leverer en sulf nå får jeg oppskriften på sulf mace,

alt er kjøpbart uten om øye, da mailer jeg til min alt kriger og raider MC, dropper kun øyet har jeg legendary mace.

 

:tease: = til dere som sa jeg aldri fikk den, får den sansynligvis før de fleste av dere.

 

Jeg har også nok til å smelte elementium bar når jeg blir 60

Mangler 6 ores om jeg skal ha 10 stk.

dropper høyre eller venstre binding og jeg får den, og dermed auto får den andre når den dropper også dropper resten 100% pga Q item og wips , legendary sword også.

Bindings er vel det man må håpe på, resten er sikkert som banken.

Endret av War
Lenke til kommentar
Da fikk jeg Felheart robe og bracers på samme run her. Selvsagt fikk jeg alt for minimumsbid :D

5922465[/snapback]

Grats. :)

 

Prøvde oss på onyx i går for andre gang, tok henne ned til 7% alt gikk bra så tok en å nuka å han sto oppe på en ledge å bang der fikk hun evade å heala seg :(

Lenke til kommentar
Du har altså tjent deg 5000 gull?

5919571[/snapback]

 

 

litt mer en det i dag, 6 g pr 20 biletter tilsvarer det, sto ved siden av darkmoon f vendor, alle lvl 60 som leverte w jeg og spurte om den han hu ville kjøpe "20 biletter" for 6g.

(6 thorium widget)

Skal si det gikk unna, OGFG, how manny u got! i need 120 tickets ^^

tok 20 timer, tjente masse gull. molten helm og belt skaffet, en sulfaras ingot og en elementum ore til , når jeg leverer en sulf nå får jeg oppskriften på sulf mace,

alt er kjøpbart uten om øye, da mailer jeg til min alt kriger og raider MC, dropper kun øyet har jeg legendary mace.

 

:tease: = til dere som sa jeg aldri fikk den, får den sansynligvis før dere.

 

Jeg har også nok til å smelte elementium bar når jeg blir 60

Mangler 6 ores om jeg skal ha 10 stk.

dropper høyre eller venstre binding og jeg får den, og dermed auto får den andre når den dropper også dropper resten 100% pga Q item og wips , legendary sword også.

Bindings er vel det man må håpe på, resten er sikkert som banken.

5923024[/snapback]

 

 

ikke for å knuse drømmene dine, men om du tror en ingot eller et par elementium ore tar deg noe nærmere Thunderfury eller sulfuras, tar du litt feil.

 

Begge de to våpnene er mer symboler enn noe annet, og om de ikke går for en enorm mengde DKP, så går de til folk som har gjort en eksepsjonell innsats for guilden.

 

du er vel antageligvis aller sist i køen i en hvilken som helst guild for å få de våpnene.

 

den eneste muligheten du har er vel å rerolle på en ny server, bli med guilden til fra de første wipesa på lucifron til dere downer rag ( burde gå rimelig kjapt om folk farmer FR gear), og konsekvent spare all DKP til øyet.

 

på eldre servere er som regel de etablerte guildene allerede i besittelse av enten prioriteringslister på legendarys, eller rimelig høye DKP priser på de.

 

Måten du får slike raid drops på er rett og slett å være en svært aktiv raider.

 

Du kan nok ikke regne med å levle en fyr til 60, for så å raide et par uker slik at når øyet/bindings dropper så får du de.

 

Det virker litt som du begynner i feil ende her, det er klart at jeg ikke skal fortelle deg hvordan du skal spille ettersom du betaler dine euro i måneden du og, men alt kan faktisk ikke kjøpes her i verden, selv om Ebay`s innflytelse på WoW er tiltagende.

 

Uansett ønsker jeg deg lykke til, men veien til legendarys går ikke gjennom å skaffe " de andre matsa igjennom AH".

 

Du må først vise guilden din at du fortjener det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...