Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor finner jeg denne pre downloaderen da for morgendagens patch..?

Gå inn i WoW mappa di, start "Launcher".

Om det starter rett inn i WoW huker du av "Show Launcer" på venstre side av skjermen på innloggingsskjermen.

Restart WoW, det vil da poppe opp et vindu. Der vil det være fire knapper nederst: Options, Support, Public Test og Play. Trykk options, der vil du ha 3 valg. Velg det som passer deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hadde sykt lyst på bjørnen selv, men er flink i det å være blakk hele tida, så får heller se på det som bare en bjørn :)

Det er bare en bjørn :)

Skrevet
hadde sykt lyst på bjørnen selv, men er flink i det å være blakk hele tida, så får heller se på det som bare en bjørn :)

Det er bare en bjørn :)

er bare et par byte med kode...

Skrevet

Hæ? Nå er jeg forvirret her..en kompis sa igår "SELG ALT! Imorra kommer nye patchen!" så ville han ikke si hvorfor.

Også snakker dere om å selge bjørn for 10k? Hva faen er det snakk om egentlig? Så ingenting i patch notes som skulle tilsi at jeg må "selge alt". Hva skal jeg selge?

Skrevet

hvem pokker er det som gidder å betale 10k for et mount? man bruker det jo nesten ikke! er man i outland så bruker man flying så det må jo være exstremt unødvendig ¨å kjøpe et mount for 10k!!

Skrevet

Noen som har lyst til å gi meg link til en side å laste ned nye patchen eller?

Blizzard downloader har aldri vært snill med meg og jeg glemmer alltid å laste ned på forhånd -_-

Skrevet

Startet nedlastningen av de siste 50 megabytene, og dro på jobb. Blir koselig å få installert og logget på når jeg kommer hjem. Da er sikkert all serverustabiliteten og slikt borte. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...