Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk configen til de moddene. De kan ha overkjørt default instillingene i spillet.

CTMod er fæl til å gjøre slike endringer uten at du vet det.

Skrevet

Når var det sist det kom en realm som ingen kunne transfere chars til? Og tror dere det kommer fler, og når?

Har lyst til å levle opp en alt, men hadde vært moro med en realm uten level 70 epixx folk.

Skrevet
Jeg fant ikke no patch når jeg var på i 9-tida i dag tidlig.

Tar det for gitt at du spiller på en US server i så fall. Europa får tidligst patchen i morgen.

Skrevet (endret)

Vil tro det har noe med serverene til blizz, tenk vis hele verden skulle laste ned patchen samtidig?

men er ikke sikker på om US bruker samme server som EU da

Vil tro det har noe med serverene til blizz, tenk vis hele verden skulle laste ned patchen samtidig?

men er ikke sikker på om US bruker samme som EU da

Endret av *@lex*
Skrevet

Patchen har da blitt delt ut allerede? Jeg fikk den ned for ca en uke siden, og så ble den litt oppdatert for noen dager siden, men den har ikke blitt installert enda.

Skrevet

Da har guilden min begynt på Solarian. Jeg irriterer meg grønn over de folka som absolutt ikke klarer å pelle seg vekk fra gruppa når de får Wrath Of The Astromancer satt på seg. Første gang jeg prøver den boss'en og jeg klarte meg helt fint.

Skrevet
Da har guilden min begynt på Solarian. Jeg irriterer meg grønn over de folka som absolutt ikke klarer å pelle seg vekk fra gruppa når de får Wrath Of The Astromancer satt på seg. Første gang jeg prøver den boss'en og jeg klarte meg helt fint.

sett de som ikke greier å flytte seg utenfor raidet, første gangen vi var der hadde vi 3 wipes pga at folk ikke greide å flytte seg, endte med at store deler av raidet flytta seg vekk fra de spessielle personene når dem fikk bomba

Skrevet
Patchen har da blitt delt ut allerede? Jeg fikk den ned for ca en uke siden, og så ble den litt oppdatert for noen dager siden, men den har ikke blitt installert enda.

Det du har lasta ned er smådeler av patchen.

Resten vil komme i måra, ( dersom den har komt i USA i dag då )

Skrevet

Nå når den nye patchen komer så må man bare være honored for og kunne gå Heroic, ganske greit :)

Men er Honored 12000?

for eg har 10000/12000 åså står det honored liksom. betyr det at eg mangler 2 tuden for og bli honored, eller blir eg reverded ved 12 tusen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...