Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finner man nok ut vha. google eller enkel browsing :) Jeg husker det ikke...

 

Men, ønsker svar på et spørsmål ang. shamans...

 

Dama (feral druidtank) og jeg skal så smått begynne på heroics ganske snart, og i den forbindelse lurer jeg på hva for gear som er minimum for å gjøre en god jobb.

 

Dermed: For å heale heroics, hva er minstekravet av gear for shaman?

 

- Hvor mye +heal?

- Hvor mye mp5?

- Hvor mye mana?

- Hvor mye helse?

 

Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tus&n=Bazno

 

Jobber for tiden med å skaffe honor for Vindicator Ringmail Bracers, Boots og Ringen - hvorvidt det blir mer PvP-gear får tiden vise, men jeg vil helst unngå det da jeg er lite glad i PvP.

 

Ser ut til at jeg kanskje må gå for Gladiator's Salvation også. Det må også nevnes at jeg ikke har mulighet for Karazhan da uka mi er lagt opp til å passe svært dårlig med de flestes raidtider.

Lenke til kommentar
Åkei, da viste det seg at jeg ikke skulle begynne på sylvanas uansett, det blir Ravencrest.

 

:thumbup:

 

Der spiller jeg og, armory i profilen.. (Homer)

 

EDIT: Fordi Ravencrest er en utrolig gammel server, skal du være heldig om du får navn som 'Gladius'. "Vanlige" navn er med 99% sannsynlighet tatt allerede.

Endret av Guka
Lenke til kommentar
Pacified, hvorfor? Fordi det høres råast ut :)

 

var meningen å skrive pacifist, noe som betyr fredsforkjemper eller ikkevoldforkjemper.

MEN pacifist er tatt. Og pacified blir da fredforkjempet? :p

Det blir vel feil?

 

 

Åkei, da viste det seg at jeg ikke skulle begynne på sylvanas uansett, det blir Ravencrest.

 

:thumbup:

 

Der spiller jeg og, armory i profilen.. (Homer)

 

EDIT: Fordi Ravencrest er en utrolig gammel server, skal du være heldig om du får navn som 'Gladius'. "Vanlige" navn er med 99% sannsynlighet tatt allerede.

 

Gladius og proeliator var tatt :sadpanda:

Jeg og 4 venner starter der nå ;) 2 av oss skal migge og jeg og en kamerat skal levle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...