Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fyr som sa til meg i dag at http://www.wowhead.com/?achievement=284 kom til å fjerna i patch 3.0.3, og at den patchen kommer før Hallow's End er over.

Noen som kan bekrefte/avkretfe det?

EDIT: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=21886.0

Jeg fant det visst selv :p

Endret av Dernel
Mother Shahraz for første gang idag. Ikke noe SR gear. Hun hadde 5400 hp igjen :p

Må klare det på andre forsøk nå.

ENDRET: Vi var 24 man også. Sjukt nerfa.

Og der tok vi Mother, 24-man, ikke noe shadow ress gear, andre guild-forsøk noensinne. Mange som ikke visste tacts etc.

Nerfa sjukt. Men en sinnsyk DKP boost. Items går ofte for mellom 10-20 dkp i vår guild, og fikk sjuke 44dkp for dette med våre regler. (tier 6 bosser, first time, etc.)

Mother Shahraz for første gang idag. Ikke noe SR gear. Hun hadde 5400 hp igjen :p

Må klare det på andre forsøk nå.

ENDRET: Vi var 24 man også. Sjukt nerfa.

Og der tok vi Mother, 24-man, ikke noe shadow ress gear, andre guild-forsøk noensinne. Mange som ikke visste tacts etc.

Nerfa sjukt. Men en sinnsyk DKP boost. Items går ofte for mellom 10-20 dkp i vår guild, og fikk sjuke 44dkp for dette med våre regler. (tier 6 bosser, first time, etc.)

Skjønner ikke at folk bruker DKP lenger, det er jo så utrolig gammeldags.

Raider BWL med 40stk lvl 70 folk nå. Vilt fort bossene dør :D

Det er gøy :D

Var 13 mann på Onyxia her om dagen. Hu gikk ned på litt mindre enn 1min og 30 sek. Og det var null form for struktur i raidet, alle bare fløy rundt og dps`a. Patetisk :p

Rart og tenke på at hu var meint for 40 personer på lvl 60 :whistle:

Endret av Kjetil_90

Var 13 mann på Onyxia her om dagen. Hu gikk ned på litt mindre enn 1min og 30 sek. Og det var null form for struktur i raidet, alle bare fløy rundt og dps`a. Patetisk :p

Men ble også 3-mannet på lvl 60 ;)

Det var sikkert etter noen patcher med nerfs? :)

Det var sikkert etter noen patcher med nerfs? :)

Samme det vel? Tok den fortsatt med 3stk på lvl 60, I repeat, lvl 60. Så at 13stk uten kordinasjon etc skal ta onyx 13-mann er en selvfølge nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...