Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, dette begynner å bli skummelt.

i natt drømte jeg nemmelig om snus..

jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!"

jeg tror muligens det er på tide å oppsøke en som tar betaling for å snakke med meg, jeg... :omg:

Skrevet
ok, dette begynner å bli skummelt.

i natt drømte jeg nemmelig om snus..

jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!"

jeg tror muligens det er på tide å oppsøke en som tar betaling for å snakke med meg, jeg...  :omg:

5205440[/snapback]

Ser ut som du trenger deg en svær pris i leppa :thumbup:

Skrevet
jaujau: Genial kommentar! :!:

Har nærmest slutta å snuse nå jeg, men derimot begynt å rulle med Petterøes.. Uffameg!

5207572[/snapback]

FY SKAM SEG!

Skrevet
jaujau: Genial kommentar! :!:

Har nærmest slutta å snuse nå jeg, men derimot begynt å rulle med Petterøes.. Uffameg!

5207572[/snapback]

FY SKAM SEG!

5207742[/snapback]

:dontgetit:

Skrevet

Tror ikke på at du trenger så mye nikotin at vanlig snus ikke er nok. Og gutt, skal du først røyke, så røyk vanlige sigaretter (med filter), ikke rullings som en gammel mann. :)

Skrevet
Men greia er det at jeg er blitt en versting av en nikotinslave!

5213829[/snapback]

Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, men jeg tror fremdeles ikke noe på at du har blitt major nikotinslave i en alder av 15. :shrug:

Skrevet
Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, men jeg tror fremdeles ikke noe på at du har blitt major nikotinslave i en alder av 15. :shrug:

5214116[/snapback]

Det går vel egentlig ann, men da skal gutten ha et enormt nikotinforbruk, noe som jeg tror han ikke har.
Skrevet
Du får i deg all nikotinen du trenger ved snus..trenger vel ikke røyke for å få i deg nok?

Rullings er forøvrig bedre enn filter røyk..

5214428[/snapback]

Han snakka jo engang om at moren hans ikke visste det..

Faen, blir ikke sverige tur i dag :(

Skrevet (endret)

Den er kjipern.. En kamerat er i Sverige idag^^ Blir nok ett rør gitt=) Wohoooo! :D

Edit: Han skal kjøpe til meg lissom..

Endret av P0rnes
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...