Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

enig i at mocca er svak... man kan nesten kjøpe den som erstatning for tyggis,- det er samme smaken ;)

Skal du ha ordentlig power porsjon, kjøp granit rød, eller general porsjon MAXI.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Eneste fordelen med lacket er at den er god å bake...

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

det utales røda lakket

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

den er god å bake... thts it etter min mening

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

den smaker fisk, men det værste er at du ikke kjenner den hat so ever... kan like godt snuse mocca.

Skrevet

Lacket e god å bake, smaker og lukter greit. Verdt å prøve spør du meg ;) Sitter med Gøterborg inne no, ikke noe for min smak..

Med effekt mener jeg at du kjenner noe annet en at du har noe i kjeften. At du føler nikotinen i kroppen. Skjønner? :p

Skrevet

Du har nok to typer effekt.. Svimmel og surrete. Og når du kjenner nikotinen jobber i kroppen og du blir en mellomting imellom slapp og kvikk og samtidig blir du helt plutselig veldig konsentrert! :)

Skrevet

Har kun prøvd General White, og Mocca Rosa. Må si at jeg blir svimmel av General, og kjenner at det svir i leppa, ikke noe annet enn det. Mocca frisket opp i munnen, og var grei, men ble ikke svimmel, kjente den såvidt :)

Er det flere måter man kan kjenne "effekten" av snus enn svimmelhet?

Skrevet
Du føler deg jo jævla ``chill`` da. Det syns jeg er den betse effekten, svimmelheten blir jeg bare kvalm av :(

Tror ikke jeg har fått den effekkten :)

Men du har vel snust lengre tid? Det kan være følelsen av suget som legger seg...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...