anono1123 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Kommer etter BF2Demo spillinga Hvor får jeg jobb? Level 10 her... Endret 7. august 2005 av -Martin-
akarno Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Jeg blir med Du får jobb i Zant. Nord fra Adventurers Plains
fox Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 ja.. møtt meg i channel 3, fox88.. add meg gjerne i friendlist og invite meg til chatrom.. whipser funker ikke hos meg pga jeg må ha "alt+2" for å få "@" men det går ikke i spillet.. "ALT" er allerede opptatt
akarno Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 ja.. møtt meg i channel 3, fox88.. add meg gjerne i friendlist og invite meg til chatrom.. whipser funker ikke hos meg pga jeg må ha "alt+2" for å få "@" men det går ikke i spillet.. "ALT" er allerede opptatt Har merket det og... Litt irriterende. Jeg bruker bare sånn friends message funksjon når jeg skal sende beskjeder.. Er en måte...
fox Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 er inne.. hva er deres nick? eller snakk med meg, for tredje gang kaller jeg meg for "fox88"
akarno Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Hehe ok, kommer innpå nå Og for sikkert 3 gang og, heter Eyena Burde jeg rename tråden til "Alt om ROSE Online" elns?
akarno Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 (endret) Da har jeg funnet noe info om hvordan man lager clans: irst of all, you must meet the requirements necessary in creating your very own clan.. You must be level 30 and You must have 1 million zuly (1,000,000 zuly) and You must not be in another clan BTW: There is no level requirement in joining a Clan, so as soon as your level 1, you can be in a clan. Once you have met with the requirements, go to the Clan Npc, Burtland, located at the west of Junon Polis, besides Righteous Knights union base. Talk to him and choose, "I want to manage a clan", or something.. Then a window will show. There, you can type in the clan name and slogan, and get a clan mark. In iROSE, there are custom clanmarks, but i'm not sure once pROSE starts..but for those who wanna know, i'll get back to that later.. Once you have entered clan name/slogan/mark, press create/make something, then Congratulations!! You now have your own grade 1 Clan! Damn... trenger *litt* penger for det ja. Og lvl Første-mann til lvl 30 blir Guild master Endret 7. august 2005 av Icluz
albions Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 kom til channel 3.. skal mekke klan der jeg, hardware.no klan ' hvcem blir med? nicka mi er fox88 Joiner klanen din eg vist det er i orden.
Aasgaard Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Får fort penger da, jeg har et par hundre tusen (lvl 18). Gjelder bare å finne noen Vital Jams +5 (selges for opp til 125.000) og Bird Feathers (selges for opp til 20.000), så blir det fort en del i lommeboka.
MrBone Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Hey, nice spill, er lvl 23 hawker nå, har testet det over helga (Min første hawker lvl 23 hadde helt herpa stats ) Blir gjerne med og spiller, heter juggernaughty Om du skal tjene penger husk at jo lenger utover du kommer jo mer betaler folk for vital jams og slikt. Er kjekt å bruke litt penger på en return scroll til en av de andre byene og selge ting der Men husk å ha med en return scroll til byen du holder til i, det er vanskelig å komme seg over slettene og du har vel ikke lyst til å dø for å komme deg hjem Endret 8. august 2005 av MrBone
anono1123 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 har 4 Vital Jams +5... ka man skal med dem? foruten å selge dem?
Smeltelim Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg har lyst til å begynne å spille og har lastet det ned, men jeg finner ikke noe sted hvor det står at det er gratis. Tittet i den dere user agreement greia og det sto det følgende: 6. Charges for Service.(a) General Charges. Current fees for using the Service are published in the billing section of the Web Site. All fees are stated in U.S. Dollars. Gravity may change its fees and billing methods at any time effective thirty (30) days after notice of the changes are posted on the Web Site. All changes will be posted on the Web Site and you are responsible for reviewing the billing section of the Web Site to obtain timely notice of such changes. If any such change is unacceptable to you, you may terminate your use of the Membership as provided in Section 8. Your continued use of the Service thirty (30) days after posting of the changes on the Web Site will mean you accept such change. YOUR MEMBERSHIP FEES ARE PAYABLE IN ADVANCE AND ARE NOT REFUNDABLE IN WHOLE OR IN PART. For further information on billing see the Web Site. If your use of the Service is subject to use or sales tax then Gravity may also charge you for any such taxes, which will be in addition to the rates and charges published in the billing section of the Web Site. YOU ARE FULLY LIABLE FOR ALL CHARGES UNDER YOUR ACCOUNT, INCLUDING ANY UNAUTHORIZED CHARGES. (b) Payment by Credit Card. If you pay for the Service by credit card, you represent to Gravity that you are the authorized user of the credit card used to pay Service charges. Each month you use the Service, you agree and reaffirm that Gravity is authorized to charge your credit card. You agree to promptly notify Gravity of any changes to your credit card account number, its expiration date and/or your billing address, and you agree to promptly notify Gravity if your credit card expires or is cancelled for any reason. Så da lurer jeg på om det er gratis eller ikke? kjipt å registrere seg og plutselig sitte med en regning
JohndoeMAKT Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Er det laget en hw.no klan? Jeg prøvde dette spillet for et par uker siden, men var så dum at jeg valgte å lage en soldier. Slet den opp til lv30, og så bestemte jeg meg for å lage en hawker i stedet og ble lv30 med den på ikke mange timene.
akarno Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Er ikke laget nei, vi trenger en lvl 30 og penger, som vi sikkert kan spleise på...
JohndoeMAKT Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Kan sikkert starte en jeg da, jeg er inne på #2 akkurat nå og kan springe til ...whatsitsface byen. Jeg regner med at det ikke er et problem at jeg kaller den "hw.no". EDIT: Den heter "hwno" da punktum ikke var gyldig. Det er bare plass til 15 i klanen til å begynne med, så det hadde vært greit om at de som vet de vil spille en del nå joiner først slik at den fort går opp i level (slik at det er plass til flere members) Vil du bli medlem så gi et pip her i tråden, jeg spiller på #2 nå, men jeg vet ikke om det har noe å si. Endret 8. august 2005 av JohndoeMAKT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå