r0zie Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ærlig talt r0zie..at du ikke skammer deg over deg selv...ta et lite blikk på reglene for fly i BF2 så skjønner du kanskje hvor n00b du er og hvor 1337 jeg og de andre HaXXorz er... Don't Bother to Practice Flying! - Piloting helicopters and jets are one of those things that are best learned during online games with other players. Don't worry if you've never flown one before, and you lost your BF2 instruction manual, and you have no computer monitor, and instead of hands you have bulbous, sweaty claws that flail out uncontrollably at random objects surrounding you. Just hop on in and hope for the best! If you're really unsure how to fly, like you experience extreme difficulty when attempting to determine which direction is "up" and which direction is "the bathroom," request other teammates to hop in and fly with you. They'll offer tomes of useful advice and will gladly take over the controls after you've flown so badly that you've somehow ended up in a completely different game altogether. Så nå skjønner du kanskje at du skulle takket for punishen? Tenkte meg det ja... LEARN GAMING FROM ME THE GREAT _-<>uBeRsNiPerZZZZqUad->[RoXXoRZ]<-sUpA1337<>-_ Sjønte ikke helt posten din Menne joda, dumme meg.. Prøve å gjøre noe nyttig for laget og ikke bare meg
Whitefall Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Det var ironisk ment..litt avansert humor..hehe.... Men jeg heier på deg, ikke whinere..tkpunishers og suiciders... Go Squad GO!! Ble nettopp kicka av en nyankommet admin for ecexxive teamkills som commander...elsker det at folk ALDRI greier å skjønne hva det røde artillerikonet betyr..var en som konstant sprang inn i granatregnet med dertil punish...etter andre gangen så begynte jeg å si fra til han når jeg fyrte av...og fikk svaret "STFU nOOB"... Så var det bare for han å begynne å whine til admin da han dukket opp og takk for meg... Takk skal du ha, nå skal jeg sitte her og skamme meg og tenke over hvilken slem og ond commander jeg er.. Endret 4. august 2005 av McCoy
r0zie Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Den var nok litt for avansert for meg ja Jeg gidder aldri å spille commander eller engy fordi det går bare til helvete stort sett likevel..
Zeph Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hardt mot hardt = hardt. Om alle straffer kvarandre vil det til slutt bli Allies vs Allies og Axis vs Axis.
_MrMilo_ Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Det er vel en av svakhetene med poengsystemet i BF2. En commander for x2 score hvis laget vinner, derfor signer de opp som commander men spiller som vanlig. Håper de endrer dette slik at kun commander-poeng blir x2 hvis laget vinner. afaik så er det slik nå. Commander får ikke mer poeng å av løpe rundt og skyte ting / cappe flagg. Akkurat som Commander egentlig ikke får noe utav å bruke arty. Oops, der tok jeg feil gitt. Bare for å understreke: jeg springer aldri rundt å dreper folk når jeg er commander. Det er helt sant
MrLee Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 jeg gjemmer meg som regen nær UAV og Satscan som engi når jeg ensjeldent gang spiller som commander...dreper folk som sprenger artillery og slikt, men utenom det? veldig lite
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Straffer kun når jeg står der som jeg har gjort en stund og fyren skyter meg ned, når fyren kjører over meg bakfra der jeg har stått siden før han gikk inn i bilen, eller når commander ser en fiende, som jeg/vi senere kverker, og slipper arty
Belfez Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg savner skikkelige admins.. i går når jeg spilte så rappa jeg flyet rett foran trynet på en fyr (han hadde kresja det sikkert 10 ganger løpet av 5 minutt) og han ble fly forbanna såklart, og gjorde sitt beste for å være i veien, han la seg ned foran flyet mitt og bare venta på at jeg skulle kjøre over, jeg venta litt for å se om han kom til å gå vekk, men nei faen heller tror du ikke kompisen hans kommer og legger seg ned og?! Ok til helvete tenker jeg og kjører før det kommer fler sauer og legger seg foran flyet mitt, jeg knerter selfølgelig begge to og de tar SELFØLGELIG punish og jeg sitter med lattis score.. Jeg blir såklart irritabel, så når jeg ser at jeg ligger bra i luften med flyet skriver jeg så fort jeg kan noe som "<nick> & <nick> wtf u doing dont lay infront of my airplane when im about to take off, and then punish ME for it!" hva får jeg i svar? "You stole my airplane!" "<nick> has casted a kickvote" Etter litt gauling fram og tilbake der jeg faktisk prøver å skrive på en saklig måte hva han gjorde osv så spretter det en admin, og han sier "It was <meg> who stole my airplane and then teamkilled me and my friend!" og før jeg fikk sukk for meg var jeg kicket og bannet og naglet på kors og hele pakka.. Noen ganger er det liksom bare nok.. tror ikke jeg gidder å spille mer på en stund en gang gikk jeg ut så legger jeg meg foran flyet kanskje barnslig men er ikke sikkert han gjør det så mye etter det :/ har ligget sånn en veldig lang stund
Bertelsen Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Unnskyld at jeg spør her men gidder ikke å lage ny topic. Men dere er inne på diskusjonen, er det dårlig miljø på bf2 serverne? sånn typisk cs dritt miljø. Ellers gidder jeg ikke å kjøpe spillet..
MrLee Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 merker ikke mye til drittsnakk, mest på grunn av at man starter igjen med en gang. Men det er mye idioter der ute, som ikke venter på tur i fly, legger seg ned forran fly når de ikke får dem, fly alene med transport heli og slikt ja...
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Var et tilfelle hvor jeg helt tilfeldigvis kjørte ut en jeep på rullebanen, hadde tenkt å overraske fienden med å ta en annen rute, og sånn halvveis ute så er det en fyr som kaster granat på jeepen...hopper ut, setter 2 shotgun-kuler som selv ikke en kirurg kan operere ut i hodet hans, og begynner å reparere bilen. Så hva gjør en annen idiot da? Tar fly mens jeg reparer, kjører full gass på rullebanen, ser at han skal unngå meg fordi jeg står langs siden, så hva gjør han? BAM! Kræsjer inn i meg ved å svinge i siste øyeblikk.
chokke Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 jaaaaaaa spiller bf 2 for å legge meg på helikoptervingen, eller løpe foran jeeper og stå oppå tankser for så å punishe . For å ikke glemme kjøre mot miner/claymores og inn i artillery og punish... Nei vent, er sånn alle spiller....
Nauz Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) sjelden jeg punisher folk(når jeg gjør det trykker jeg feil) skulle heller vært:vil du straffe teamkilleren?" ja bf2 er full av idioter som kun tenker på "gullstjerna" og høy score.. og veldig mange barnslige folk som dreper en forde man tar en thanks/fly liksom de tror de eier.. er stort sett medic og hvis jeg med et uhell kjører over en fyr som plutselig hopper uti veien løper jeg ut av bilen og "vekker" han opp.. men alikevell er det ofte man blir straffa da og Endret 11. august 2005 av mr.nauz
Hotel Papa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Always Punish Team Kills! - This is the primary goal of Battlefield 2; to punish your teammates as much as possible and as frequently as possible! Unleash your unbridled nerd rage to lash out upon all that surround you, taking out years of aggression on digital representations of those who beat you up in junior high school and forced you to drink roofing tar. Did a teammate somehow kill you after your character ran directly in front of his jeep, giving him absolutely no chance to stop or avoid you? Punish them! Did you decide to hold a breakdancing jamboree on top of a minefield, one where you're the guest of honor? Make them pay! You're untouchable online, and every punishment for a team kill gets you one step closer to defeating the ghosts of Billy Reynolds, the football player who caught and made fun of you in the locker room for masturbating to an erotic drawing of Garfield. Be sure to always punish for team kills if you play on the American side, as our country is known far and wide for its citizens blaming others for their own unbridled idiocy. Hvordan spille BF2: Link OK hvordan er det mulig?
Radial Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Trykker så og si alltid "forgive". Det er sinnsykt lett å få en utilsiktet teamkill. I de aller, aller fleste tilfellene skyldes teamkill bare et uhell, og jeg trykker ikke "punish" før jeg er helt sikker på at det var tilsiktet.
Markaren Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg tilgir 99.8 % av tilfellene! Og om noen er så JEVLA mongoapa at dei punisher meg, så lar jeg vreden gå ut i kick vote, og mange stygge banneord til den stygge drittungen! Endret 11. august 2005 av Markaren
Proidiv Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Tilgir på alle sjåfør/pilot-feil og naturligvis egne feil (miner, artileri, osv). Alle som dreper meg med kuler og krutt får piskeslag .
MrLee Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 punisher som regel ikke dem heller, med mindre vi er i ett lavintensitetsområde... f.eks. om vi står på helipad i uncap main og venter... da er det selvfølgelig punish... men hvis en stakkar med SAW dreper meg i mølje i ett heftig slag i gatene i karkand, så er det seff. forgive...
kenneth11 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 punisher som regel ikke dem heller, med mindre vi er i ett lavintensitetsområde... f.eks. om vi står på helipad i uncap main og venter... da er det selvfølgelig punish... men hvis en stakkar med SAW dreper meg i mølje i ett heftig slag i gatene i karkand, så er det seff. forgive... Det verste tilfellet jeg har hatt, var at jeg som sniper hadde kamuflert meg så bra at ingen så meg....så fyrte en annen fyr av noen kuler i gresset i tro på at det var ingen der.....der forgiva jeg, men det ble nesten punish
Goliath Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 jeg pleide å bare punishe for det minste men har i det siste bare tatt forgive hvis ikke det er kule rett i panna på et øde! Tror det er heller greit å ta forgive og heller gi teamkilleren en "jøss, kanskje jeg skal forgive mer også"-tanke. (Hadde en nasty teamkill forleden: en gruppe medsoldater og jeg var bak en mur og jeg skulle kasta granat over. Plutselig løper min teammate foran meg, treffer granaten og den havnet rett foran oss. Jeg så at det skjedde og sprang men heldigvis var jeg medic og reviva folka som døde. 3/4 tok forgive. THX!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå