Gå til innhold

Sportsfiske - Den beste nett-butikk?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en ivrig sportsfisker. Å er litt irritert over utvalget og prisene i de lokale sports-butikkene. Så jeg lurer på om det finnes noen gode norske nett-butikker der ute på world wide web?

 

Takker for forslag!

 

Edit: kom gjerne med et godt forslag til en god rimelig snelle for elve-og ferskvannsfiske(laks).

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om denne butikken går under det du er på jakt etter. www.fluebutikken.net

 

Har kjøpt mange fluer via han på qxl og har bare gode ord å si om han. Akseptable priser er det også. Ta en titt på qxl under sport&fritid så finner du nok noen fluer til salgs for en rimelig penge.

 

Edit:

Kanskje litt OT, men hvilken krokstørrelse bruker du når du fisker etter laks?

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Her er en. Her er enda en!

 

*edit* Ser at skitt fiske er nevt tidligere i tråden. Jeg må bare nevne det! Sto ute på en odde og fisket med min nye Shimano SpeedMaster 270ML da det plutselig beit på en stor makrell. Fy flate for en reaksjon i stanga, helt utrolig! Jeg har en BeastMaster 300MH fra før, men det er ikke på langt nær samme reaksjonen i den som i SpeedMaster. Jeg anbefaler sistnevnte. Dette var en digresjon.. :innocent:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Her er en. Her er enda en!

 

*edit* Ser at skitt fiske er nevt tidligere i tråden. Jeg må bare nevne det! Sto ute på en odde og fisket med min nye Shimano SpeedMaster 270ML da det plutselig beit på en stor makrell. Fy flate for en reaksjon i stanga, helt utrolig! Jeg har en BeastMaster 300MH fra før, men det er ikke på langt nær samme reaksjonen i den som i SpeedMaster. Jeg anbefaler sistnevnte. Dette var en digresjon.. :innocent:

6609418[/snapback]

Litt OT dette og. Men mener du at SpeedMaster er mer følsom enn BeastMaster? Har sistnevnte selv (1-7 gram) og jeg er veldig fornøyd med den:)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en ivrig sportsfisker. Å er litt irritert over utvalget og prisene i de lokale sports-butikkene. Så jeg lurer på om det finnes noen gode norske nett-butikker der ute på world wide web?

 

Takker for forslag!

 

Edit: kom gjerne med et godt forslag til en god rimelig snelle for elve-og ferskvannsfiske(laks).

4583771[/snapback]

 

 

Som så mye annet er det ikke nødvendigvis utstyret det kommer an på, men den effektive fisketid, dvs den tid du har krok ute i vannet.

 

Har flere eksempler på att fisker med krok, mark, nylon, blikkboks fisket MYE bedre enn flere tilsammens med siste skrik av stang/snelleutstyr.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Her er en. Her er enda en!

 

*edit* Ser at skitt fiske er nevt tidligere i tråden. Jeg må bare nevne det! Sto ute på en odde og fisket med min nye Shimano SpeedMaster 270ML da det plutselig beit på en stor makrell. Fy flate for en reaksjon i stanga, helt utrolig! Jeg har en BeastMaster 300MH fra før, men det er ikke på langt nær samme reaksjonen i den som i SpeedMaster. Jeg anbefaler sistnevnte. Dette var en digresjon.. :innocent:

6609418[/snapback]

 

 

ML og MH er jo to forskjellige stenger. MH er mye kraftigere og stivere enn ML. Har hørt rykter om at Speedmaster er bygget på samme klinge som fjorårets Beastmaster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...