Gå til innhold

Ventrilo - en pest og plage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å hate Ventrilo fordi andre guild-folk vil ha meg til å joine ofte.

Det siste jeg trenger er snøvlende fjortis-stemmer med dårlig mic inn på øret mens jeg quester alene (eller sammen med noen som ikke bruker vt). Samt at man må bruke headset, surround-settet som står i rommet blir jo ikke brukt, er jo bare å kaste det. Headset er også ubehagelig å bruke lenge om gangen.

Ikke misforstå meg, vt er greit for raids, og for vanlig gruppe i instancer. Samt når man quester sammen med noen en stund. Ellers ganske unødig. At vt liksom skal erstatte vanlig guild chat blir bare håpløst.

Er det bare jeg som er sær, eller...? :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker heller ikke å bli "tvingt" på Ventrilo av guilden min. Er liksom så stort oppstyr om at jeg må joine når jeg logger på, også ender det bare med at jeg må være helt stille siden de er i instance.

Skrevet

hadde jeg vært dere hadde jeg /gquit med en gang. hadde det ikke vært for at jeg trives som faen på VT hele tiden så hadde jeg sluttet å spille wow utenom når det er raids. trives på vt er min førsteprioritet når jeg skal joine guild.

Skrevet

Jeg prater som bare det med guilden min på Ventrilo, og stortrives med alle sammen. Det jeg ikke liker, dog, er at de hyler om at jeg skal komme på når de er opptatt.

Skrevet

Alle som skal være med på raid i guilden vår er pålagt å bruke VT. Ellers er det liten vits å ha med folk. Dessuten er det koselig med koseprat i WOW mens man grinder, levler, whacker osv.

Men blir kanskje litt annerledes med oss da, siden hele guildet er Norske - Så alltid hyggelige samtaler der.

Dessuten er det best at alle får med seg hva i helvete hver og en enkelt skal gjøre i MC og BWL. Uten VT blir det bare kaos, rot og veldig kjedelig å skrive på raidmsg.

Sånn jeg ser på det hvertfall :)

Skrevet

Nå sier han jo bare at han ikke liker casual-pratingen på VT, noe jeg er delvis enig i. VT er et must for at en instance-gruppe eller et raid skal fungere optimalt.

Skrevet

Jeg bruker teamspeak, men jeg går ut i fra at det er det samme.

Ganske morsomt synes jeg, å høre hvordan folk høres ut :p Særlig de skotske jeg har hørt :!:

Kan du sende meg det surround-settet tror du? :dontgetit:

Skrevet

Lykke til med å ta MC, Onyxia og BWL uten VT etc...

Vi hadde en som ikke var på VT, og som fikk oss wipet...hadde han vært på..hadde det ikke skjedd :tease:

Og det er også gøy å prate med guildies, gjør det litt mer sosialt syntes jeg :)

Skrevet
En gang så hørte jeg en som satt og .... tilfredstilte seg selv... på Teamspeak, det hørtes hvertfall slik ut..

Var det deg Njord? :dribble:

Shit! Busted :hrm:

Jeg sa du skulle holde kjeft om det der Jarle! :(

Skrevet

Vi bruker teamspeak, men har ikke pliktig oppmøte der. De fleste som er der sitter bare å hører på raidleader, MT og puller som snakker sammen. Men utenfor raids så er det veldig hyggelig å sitte å skravle om løst og fast seint på nattestid.

Push-to-talk er must syns jeg, da slipper man ihvertfall noen av de plagsome lydene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...