Gå til innhold

Dine flauste nybegynner øyeblikk i WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag fant ene kompisen (Druid lvl 56) min ut at han kunne trykke 1-0 for å kaste spells og bruke abilities. Han satt å spilte når jeg kom innom og jeg merket at han satt å hoppet frem og tilbake med musa.

 

Sjøl drev jeg å ga bort alle kistene i Death Mines for jeg ikke kunne rolle.

 

Trodde også at spellene på snarveilinja oppdaterte seg automatisk, så jeg slet opp til lvl 20. Husker jeg spurte en annen prest hvordan han hadde klart å komme over lvl 20. Ikke rart det var vanskelig med en smite som gjorde 15dmg.

Lenke til kommentar
Trodde også at spellene på snarveilinja oppdaterte seg automatisk, så jeg slet opp til lvl 20. Husker jeg spurte en annen prest hvordan han hadde klart å komme over lvl 20. Ikke rart det var vanskelig med en smite som gjorde 15dmg.

Etter patch 1.6.0 virker det faktisk som om den oppdaterer seg automatisk. Det har i alle fall hendt meg flere ganger at jeg slipper å manuelt oppdatere skills jeg har lært meg en høyere rank av. ;)

Lenke til kommentar
Da jeg nylig fant ut at jeg har brukt shadow word pain: rank 7 i over tre måneder, den høyeste ranken er rank 8...:ermm:

For et par uker siden merket jeg at jeg hadde brukt rank 6 flash heals i 2 måneder uten å merke noe. En ting var iallefall positivt: Det var ganske manakonserverende.

Kan faktisk huske at jeg satte den ned til rank 6, pga jeg skulle gjøre priest epic quest, og da måtte være så sparsom på manaen som mulig.

Lenke til kommentar
Trodde også at spellene på snarveilinja oppdaterte seg automatisk, så jeg slet opp til lvl 20. Husker jeg spurte en annen prest hvordan han hadde klart å komme over lvl 20. Ikke rart det var vanskelig med en smite som gjorde 15dmg.

Etter patch 1.6.0 virker det faktisk som om den oppdaterer seg automatisk. Det har i alle fall hendt meg flere ganger at jeg slipper å manuelt oppdatere skills jeg har lært meg en høyere rank av. ;)

Du har ikke bare tilfeldigvis laget deg en rogue, da? Hvis skills/spells koster like mye mana/rage/energy så vil den beste varianten automatisk overskrive den andre. Rogues får ikke høyere energy cost på skillsene sine, ergo vil alle oppdateres automatisk.

Lenke til kommentar
Du har ikke bare tilfeldigvis laget deg en rogue, da? Hvis skills/spells koster like mye mana/rage/energy så vil den beste varianten automatisk overskrive den andre. Rogues får ikke høyere energy cost på skillsene sine, ergo vil alle oppdateres automatisk.

Jo, det er faktisk akkurat det jeg har gjort.

 

Snakk om uvitenhet :blush:

Lenke til kommentar
Rulle en mage var vel også ganske dumt.

"food!" "Water" "portal plxx!"

Så nå går jeg hele tide rundt med DND-message:

"Anyone who asks for water, food or a portal will be reportet for verbal harassment, leave me alone!" :/

Nå har jo ikke mage fått de egenskapene fordi blizzard syns mager skal slippe å kjøpe vann, da hadde de rett og slett gjort vannet soulbound. At mager er gnien på vannet, mens warlocker som regel er veldig greie om man spør om en summon synes jeg er rart.

Lenke til kommentar
Jeg opdaget ikke at det var flight-point i tarren mill med en gang. Så i 2 uker gikk jeg fra silverpine... :)

Haha.. Jeg gjorde samme tabben, bare at jeg ikke fant ut at det var flight-master i Gadgetzan, så jeg måtte gå fra Ratchet hver eneste gang.. Slik holdt jeg på i flere uker :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...