Gå til innhold

Dine flauste nybegynner øyeblikk i WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Ehm... Har drivi å klaga og skjelt ut tanks som har nekta å tanke mer enn 1 av 2 fiender som gjør magic-dmg nå en god stund..... Fant igår ut at magic-damage penetrerer armor og går rett på staminaen.. dvs. pallies/hunters/rogues etc. med decent staminakan tanke en (slik ved å la være å balansere DPS'en/distract etc) nesten like bra som en warrior :/

 

 

Og jeg har 50playdays, hvorav 23 som lvl60 :/

Lenke til kommentar
Brukte sikkert godt over 30 level før eg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses, blomster, skinning, mining osv osv.. Skikkelig D'oh opplevelse.

Jeg har en 60 og en 51 og visste det ikke før du sa det nå :blush:

Den der er helt vanlig. Når jeg begynte i guilden jeg spiller i nå (var uten guild til lvl 60), så kom jeg tilfeldigvis til å loote nøkkelen til Strat på grunn av at jeg bruker shiftloot hele tiden. Kan si det ble en del latter på TeamSpeak når det viser seg at jeg er den eneste i raidet som visste dette. ;)

 

(Jeg lærte det selv ca. på lvl 40.... :p)

 

-KJ

Lenke til kommentar

før jeg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses,var jeg lvl 20

Før jeg fant ut at jeg kunne bli andre dyr bjørn-katt var jeg lvl 20 ( visste det med ikke at jeg kunne gjøre det enda)

En spurte hvor buzzbox xxx var så skrev jeg svar, etter 3 timer fikk jeg en hat-mld der han hadde gått til feil side av landet og han hadde "ledet" veg for 6 andre etter min beskrivelse.

 

:(

Lenke til kommentar
før jeg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses,var jeg lvl 20

Før jeg fant ut at jeg kunne bli andre dyr bjørn-katt var jeg lvl 20 ( visste det med ikke at jeg kunne gjøre det enda)

En spurte hvor buzzbox xxx var så skrev jeg svar, etter 3 timer fikk jeg en hat-mld der han hadde gått til feil side av landet og han hadde "ledet" veg for 6 andre etter min beskrivelse.

 

:(

Hva er buzzbox?

Viste ikke at jeg kunne angripe i stealth før jeg var lvl 20 ellerno

 

:blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...