Gå til innhold

Dine flauste nybegynner øyeblikk i WoW


Anbefalte innlegg

Har sittet en stund nå å humret meg igjennom en lignende på post på det offisele wow forumet nå, så jeg tenkte jeg kunne starte en lignende tråd her.

 

Fortell meg dine feil og ting du ikke skjønte som ny i wow!

 

For begynne med det jeg husker.

Fant ikke ut /1 /2 osv før på lvl 15. Løp rundt å snakket i /s, og forsto ikke hvorfor ingen gadd å svare meg.

Fant heller ikke ut at man måte reparere items før jeg dinga 14. Løp rundt med alle items røde ganske lenge.

*Edit: Fant heller ikke ut om alt+z før oppi lvl 30++

 

Fyr løs!

Endret av DaDon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er flaut men kom til å trykke på "/" knappen ganske tidlig, så jeg gikk rundt til jeg dinga lvl 4.

 

husker endeløse "hvordan løper jeg?" spm til venna mine som begynte tidligere på dagen

og alle "trykk på framover knappen" svarene jeg fikk

 

nå har jeg mye bedre gear enn alle rl venna mine muhahahahha

Lenke til kommentar
Fant ikke ut /1 /2 osv før på lvl 15. Løp rundt å snakket i /s, og forsto ikke hvorfor ingen gadd å svare meg.

he he... Denne sleit jeg med en stund også.... Trodde at /s kom når du var i nærheten av de du/som snakket (med) og at hvis du ikke var innen rekkevidde så ble det automatis 1 General !

 

En annen ting er at jeg var lvl 30+ før jeg forsto at man kunne skrive /P istedet for /party og /g istedet for /guild osv... hehe morro

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Husker enda de første 10lvl-ene som priest hvor jeg daua gjennomsnittlig 10-15ganger per lvl... Helt til jeg fant ut at det var mulig å heale seg selv... :blush:

Lenke til kommentar

Var i en gruppe i instancen i SW (husker ikke navnet) Vi fanten kiste, som jeg seff sprang bort og åpnet. Tenkte det var sånn førstemann til mølla opplegg. Ante jo ikke hva /roll 100 var da jeg. De andre ble dritsure. Men når jeg forklarte at jeg ikke skjønte hva de mente, tok de seg heldigvis tiden til å forklare meg åssen dette foregikk. Heldig der ja=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Mange spells jeg ikke kjøpte (LOL)

Jeg kjøper ikke alle spellsa... Mange unødvendige for druid synes jeg.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Fikk aqua quest for druid, og dro til Silverpine for å lete frem en av kistene.

Brukte søren meg to dager på å finkjemme Lordamere Lake :w00t: , av alle steder! Ergret meg både gul og blå da jeg snakket med de folka som ga meg veien i førstningen... kysten vettu...

Lenke til kommentar

Med min rogue kjøpte jeg all armor jeg fant som hadde bedre armor, selv om statsene ikke var til rogue i det heletatt. Så når jeg logget inn med den i går fikk jeg meg en god latter, masse +spirit og +intellect gear, og nesten ingenting med +agility +strenght eller +stamina :whistle: og det verste var at dette var en lvl 29. og jeg gjore all silk og wool om til bandasjer for å selge de til vendor isteden for å bruke AH

Endret av AniWal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...