Gå til innhold

Hvilke pc mus har du hatt?


Anbefalte innlegg

Bare nysgjerrig hvor mange PC mus dere har hatt.

 

Selv hatt:

 

En 4 Kantet Compaq mus

A4tech 49kr crap fra Clasohlson

Microsoft Intelli ball 2knappers

Microsoft Intelli ball 3knappers + scroll

Hvit Logitech optical mouse

Svart Logitech optical mouse (fikk feil mus i betillingen)

Logitech MX 300

Microsoft Intelli 1.1 Explorer

Microsoft Intelli 3.0 Explorer

Microsoft Intelli 4.0 Explorer

Razer Diamondback Magma

 

Har fått i gang MS 3.0 musa igjen :love: måtte bytte ledning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en del PC'r så det er litt vanskelig å holde oversikt, men får ta de jeg husker:

- Gammel kantete mus med forhøyninger så ikke fingrene skulle skli over på den andre knappen :roll:

- Standard compaq-mus 1996 edition

- Trådløs mus fra microsoft. varte 3-4 uker. Den ble kjøpt samtidig som den jeg har nå(Logitech Mouseman Dual Optical), og den har nå vart i 4-5 år. Sier litt om kvalitetsforskjellen mellom Microsoft og logitech

- Og seff en haug med noname-mus.

Lenke til kommentar

Den _aller_ første musa var vel en vanlig OEM mus med 2 kanpper. Siden fikk vi en med scrollehjul, husker det var stas.

 

Etter det har jeg hatt en vanlig LT Optisk mus, blå. Men da den en gang ikke virket, byttet jeg tilbake til Logitech ballmus med scroll. Brukte det i lang tid, helt til vi kjøpte en A4-Tech trådløs mus, som sugde noe værre, men som jeg synes var grei da. Varte dog ikke lenge før det ble den gamle ballmusa igjen.

 

Så, sommeren 2004 kjøpte vi en MX510 og Steelpad 4S. Var veldig fornøyd med dette, helt til jeg kjøpte Razer Diamondback. 1 måned etter det, 24/12-04, fikk jeg Microsoft Wireless Desktop Elite, der Wireless Intellemouse Explorer 2.0 fulgte med. Veldig fornøyd med den, men irriterte meg grønn over at den ikke leste i det hele tatt fra Corepad. Da jeg kjøpte meg egen Pc, fikk pappa Mx510, og jeg satt igjen med Diamondback og Wireless Intelli 2.0. Så kom jeg over en bundle med Intellimouse Explorer 4.0 og Icemat 2econd Edition, og kjøpte den. For ca. 2 uker siden kjøpte jeg Logitech Mx310 og Logitech Mx518. Fornøyd med begge.

 

For øyeblikket sitter jeg med Mx518 og Icemat 2econd Ed.

 

:)

 

By the way, kom på at jeg har 3 andre Logitech ballmus jeg ikke husket å nevne før.

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Min aller første mus var en tegnemus til commodore 64! (kunne bare brukes med spesielle programmer, og var ikke så veldig nyttig.)

 

Deretter amiga-mus til min A1000, deretter har jeg stort sett utelukkende holdt meg til Microsoft sine muser bortsett fra at jeg har kjøpt et Wacom Intuos tablet med medfølgende mus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...