Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Hvordan er det egentlig man spiller som hunter nå? hvilket pet er best til levling? Hva slags rotation har man? Tenker da som beastmastery. Er det aspect of the hawk som er tingen nå? Viper dreper jo skaden... Har ikke spilt hunter på 6 måneder eller noe og nå er jo alt anderledes... Blir forvirra jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man bruker fortsatt aspect of the hawk, som blir byttet ut med Aspect of the Dragonhawk når man blir level 75.

 

For levling funker BM med gorilla pet utmerket bra, holder aggro som fy.

 

Som beastmaster gjør man stort sett ikke annet enn spamming av steady shot, noe som blir kjedelig i lengden, men men.

Lenke til kommentar

den vil nok fungere ganske greit, men jeg ville tatt to poeng i spirit bond, og et til i mend pet.

 

Men om du respeccer, eller fyller de opp mens du levler har ikke så mye å si.

 

Angående dietten til gorillaen. Med Glyph of Mend Pet, og improved Growl i pet-talent-treet, så trenger du ikke å mate petten.

 

Matet ikke min gorilla fra 70 til 80...

Lenke til kommentar

Så kjøper jeg et par stack med mat er jeg trygg med andre ord =)

 

Hva slags glyphs er fine på beast hunter da? Må vel fort bli den mend pet glyphen, steadyshot glyphen og?

 

Nå da man ikke kan bruke aspect of the viper hele tiden, lønner det seg å drikke eller bare setter man på viper og dreper noen mobs når man er oom?

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

det sier seg jo selv at aspect of the dragonhawk er bedre enn aspect of the beast...

 

Aspect of the Dragonhawk: Increases attack power by 390 and dodge chance by 18%

Improved Aspect of the Hawk: Your ranged attacks has a 10% chance of increasing your ranged attack speed by 15% for 12 seconds.

Aspect Mastery: 30% mer AP fra AotH og 5% mindre dmg med AotM(onkey)

 

Aspect of the Beast: Increases the MELEE attack power of you and your pet by 10%

 

Trenger jeg si mer?

 

Nei :) Aspect of the Dragonhawk er BEST, ikke Beast...

Lenke til kommentar
Aotb er bra å bruke hvis du bare skal sende peten for å knerte noe , det er det eneste. Tror ikke man finner melee-huntere lengre (men kan aldri vite) :)

 

Du vil alltid finne melee- hunters! De sitter der under sin stein av fornektelse!

"Ooh! Se på meg! Jeg er annerledes! Og jeg kan drepe folk (som er 5-10+ levler lavere enn meg)! Jeg gjør imba DPS i isntancer (Selv om det er Pet'et mitt som står for 80% av den)!"

 

:D

Lenke til kommentar

når du begynner å få mykje AP er det ein fordel å hoppe over i aspect of the beast når du bruker bestial wrath, gir peten meir AP og den slayer hardere.

 

Sjølv ha eg 2971 ap, er nesten hitcappa, og gjør heilt ok dps i de heroicene eg har vore i til no. Har veldig lav crit sjanse, ca 18-19%, men hjelper med feral tank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...