Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På truestriken er det jo drittdårlig damage... Ikke noe jeg gidder å styre med ihvertfall.

 

Den har bedre damage enn Merciless crossbowen, så da lurer jeg på hva du styrer med. Er raskere å kjøre noen Magister's Terrace runs (som forøvrig også har fin loot) enn å farme 27000 honor for å få en bue som i utgangspunktet er dårligere.

 

Ser du Barrel-Blade på AH derimot, kjøp den. Nest beste ''casual'' ranged i spillet.

Lenke til kommentar

Eventuelt var det rank 3 du kjøpte, og derfor er rank 2 grå. Ville ikke skillen vært rød om du ikke kunne skaffe den?

 

Vet ikke hvordan screenen din så ut, men en gang da jeg respeccet en shaman så var earth shield rank 2 "lært", men ikke i spell book (kun rank 1), og jeg måtte kontakte en GM. Det kan altså være en feil i spillet også om du er helt sikker på at du har kjøpt feil rank osv osv.

Lenke til kommentar
Eventuelt var det rank 3 du kjøpte, og derfor er rank 2 grå. Ville ikke skillen vært rød om du ikke kunne skaffe den?

 

Vet ikke hvordan screenen din så ut, men en gang da jeg respeccet en shaman så var earth shield rank 2 "lært", men ikke i spell book (kun rank 1), og jeg måtte kontakte en GM. Det kan altså være en feil i spillet også om du er helt sikker på at du har kjøpt feil rank osv osv.

Fant ut hva som var "galt". Jeg kjøpte rank 1 og 2 hos treneren, å når jeg skulle gi det til dyret så tok jeg først rank1 å så skulle jeg ta rank 2. Men av en eller annen grunn trente den begge sammtidig når jeg trykket på rank 1. Den har ihvertfall rank 2 nå :D

Lenke til kommentar
Så forresten en Hunter i AV med merciless sverdet :p

 

Han bruker det helt sikkert til 2v2 i et drainsetup. Da er 2x 1H med 30 int veien å gå.

Det var 2 handen.

Finnes ikke no season2 2h sword for hunters.. sikkert derfor noen ender opp med å kjøpe 2h melee sword.

 

Det var det som var poenget. Han har kjøpt s2 2-handed sverdet av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Så forresten en Hunter i AV med merciless sverdet :p

 

Han bruker det helt sikkert til 2v2 i et drainsetup. Da er 2x 1H med 30 int veien å gå.

Det var 2 handen.

Finnes ikke no season2 2h våpen for hunters.. sikkert derfor noen ender opp med å kjøpe 2h melee sword.

Edit : mente 2h våpen, not sword.

 

Det var det som var poenget. Han har kjøpt s2 2-handed sverdet av en eller annen grunn.

Jeg ga deg jo just forklaringen? :p Det finnes ikke ett 2h weapon som er tilgjengelig for honor tilpasset hunters. :<

Lenke til kommentar
Så forresten en Hunter i AV med merciless sverdet :p

 

Han bruker det helt sikkert til 2v2 i et drainsetup. Da er 2x 1H med 30 int veien å gå.

Det var 2 handen.

Finnes ikke no season2 2h våpen for hunters.. sikkert derfor noen ender opp med å kjøpe 2h melee sword.

Edit : mente 2h våpen, not sword.

 

Det var det som var poenget. Han har kjøpt s2 2-handed sverdet av en eller annen grunn.

Jeg ga deg jo just forklaringen? :p Det finnes ikke ett 2h weapon som er tilgjengelig for honor tilpasset hunters. :<

 

Men det betyr jo ikke at man ikke KAN kjøpe det. Seriøst, ta deg sammen litt.

Lenke til kommentar
Men det betyr jo ikke at man ikke KAN kjøpe det. Seriøst, ta deg sammen litt.

Hvor i all verden har jeg sagt at man ikke KAN kjøpe det?

Du sa du ikke skjønte hvorfor han hadde kjøpt det.

Jeg sa at det sannsynligvis er fordi det ikke finnes ett melee wep tilpasset hunters som er tilgjengelig for honor, derfor har han kjøpt melee sword.

Lenke til kommentar
Men det betyr jo ikke at man ikke KAN kjøpe det. Seriøst, ta deg sammen litt.

Hvor i all verden har jeg sagt at man ikke KAN kjøpe det?

Du sa du ikke skjønte hvorfor han hadde kjøpt det.

Jeg sa at det sannsynligvis er fordi det ikke finnes ett melee wep tilpasset hunters som er tilgjengelig for honor, derfor har han kjøpt melee sword.

 

Øks?

Lenke til kommentar
Men det betyr jo ikke at man ikke KAN kjøpe det. Seriøst, ta deg sammen litt.

Hvor i all verden har jeg sagt at man ikke KAN kjøpe det?

Du sa du ikke skjønte hvorfor han hadde kjøpt det.

Jeg sa at det sannsynligvis er fordi det ikke finnes ett melee wep tilpasset hunters som er tilgjengelig for honor, derfor har han kjøpt melee sword.

 

Øks?

Litt bedre stats for en hunter er det.. poenget mitt var iallefall at det ikke finnes ett season2 class : hunter weapon, han har kanskje ikke så mye playtime som hunter og valgte da sverdet. hadde vært mye verre hadde han kjøpt s3 sword.

Lenke til kommentar
Sikkert fordi den har jævla lav lojalitetslevel?

Det er i beast training ellerno (general i spellbok) man trener dritt til pettet uansett.

 

Herregud takk skal du ha!

 

Lawl hadde helt glemt bort det tullet med Beast Training lol....sendte til og med ticket og greier om at pettet var bugga + at jeg prøvde å tame det på nytt (måtte levle det fra 69-70)...Jeeeez /sigh.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...